وضعیت نگران کننده در سراوان/ تخت‌های بخش کرونا تکمیل شد!

کدخبر: ۴۲۴۸۳۵
رئیس شبکه بهداشت و درمان سراوان گفت: در 24 ساعت گذشته 139 مورد مثبت بیمار کرونایی در سطح شهرستان داشته‌ایم و هم‌اکنون دو بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری هستند.
وضعیت نگران کننده در سراوان/ تخت‌های بخش کرونا تکمیل شد!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم، احمد سپاهیان اظهار داشت: هم‌اکنون 39 بیمار با مشکلات حاد تنفسی در بیمارستان رازی بستری هستند و همه تخت‌های بخش کرونا تکمیل شده و در وضعیت بسیار نگران کننده‌ای هستیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان سراوان افزود: روز گذشته یک مورد فوتی داشتیم و در 24 ساعت گذشته 139 مورد مثبت بیمار کرونایی در سطح شهرستان داشته‌ایم و هم‌اکنون دو بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری هستند.

وی ضمن دعوت مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد: دیر مراجعه کردن دلیل اصلی افزایش میزان بیماران بستری است؛ از مردم  تقاضا داریم در صورتی که علائمی از ویروس کرونا دارند سریعاً به مراکز 16 ساعته مراجعه کنند.

سپاهیان گفت: واحدهای صنفی، کسبه و بازار، اماکن عمومی و دستگاه‌های اجرایی به شدت تحت نظارت تیم‌های نظارت و بازرسی ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان هستند و با متخلفان طبق قانون برخورد جدی می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید