رئیس جمهور منتخب از وزرای موفق دولت‌های قبلی استفاده کند؛

پیشنهاد مهم عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی به رئیسی

کدخبر: ۴۲۴۹۱۸
محمدعلی نمازی با اشاره به ضرورت تشکیل کابینه با وزرای کارآمد گفت: در انتخاب اعضای کابینه باید توجه زیادی به سابقه عملکرد افراد داشت و بهترین معیار برای انتخاب، سابقه و تجربه عملکرد موفق آنهاست. در واقع کسی باید انتخاب شود که کارنامه موفقی داشته باشد.
پیشنهاد مهم عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی به رئیسی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: رئیسی برای تشکیل کابینه کارآمد از وزرای موفق دولت‌های پیشین استفاده کند.

محمدعلی نمازی با اشاره به ضرورت تشکیل کابینه با وزرای کارآمد اظهار کرد: در انتخاب اعضای کابینه باید توجه زیادی به سابقه عملکرد افراد داشت و بهترین معیار برای انتخاب، سابقه و تجربه عملکرد موفق آنهاست. در واقع کسی باید انتخاب شود که کارنامه موفقی داشته باشد.

وی ادامه داد: اعضای کابینه باید تخصص  مسئولیتی که می‌پذیرند را داشته باشند و شجاعت داشته و اهل ریسک باشند. مردم‌دار باشند و همچنین بتوانند از تمام ظرفیت همکاران خود استفاده کنند و آنها را به طور جدی پای کار بیاور،د و زمینه‌ی بروز نظرات آنها را تهیه کنند. اعضای کابینه باید مدیریتی قوی داشته باشند، سازماندهی را بلد باشند و بتوانند از امکانات کم بهره‌برداری حداکثری داشته باشند. از سویی توانایی همکاری و سازگاری با مدیران سایر بخش‌ها را دارا باشند.

این فعال سیاسی در ادامه تصریح کرد: اگر رئیسی به شعار فراجناحی واقعا پایبند است، باید از مدیران با تجربه و متخصص استفاده کند که اصولگرایان در این زمینه دست پری ندارند، زیرا کمتر در امور اجرایی بوده‌اند، بنابراین باید به سمت انتخاب وزرای موفق دولت‌های خاتمی، احمدی نژاد و روحانی برود. البته در این بین هماهنگ کردن این وزرا کار شخص رئیس جمهور است. وزرا از هر طیف و جناحی باشند نیاز به یک هماهنگ کننده قوی دارند تا بتوانند در کنار هم کار کنند و این مسئولیت شخص رئیس جمهور است که آنها را در کنار هم هماهنگ کند و به اصطلاح جوش دهد.

نمازی در پایان گفت: دوره افراطی‌گری و شعاری عملی کردن سپری شده است امروزه همه دلسوزان کشور که تخصص و سابقه اجرایی دارند، دنبال خدمت به مردم هستند اگر رئیسی قوی‌ترین افراد را صرفه نظر از حزب و جناح انتخاب کند و مجلس شورای اسلامی هم همکاری کند، کابینه قوی تشکیل می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید