تحلیل روزنامه هندی از گسترش روابط تهران-دهلی در دولت جدید ایران

کدخبر: ۴۲۵۲۸۵
روزنامه ایندین اکسپرس با اشاره به دیدار سوبرامانیام جایشانکار، وزیر خارجه هند با سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب ایران که در آن از هند برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب ایران دعوت به عمل آورده شد و پذیرفته شدن این دعوت از سوی دولت دهلی، نوشت: به زودی درباره این که چه کسی به عنوان نماینده دولت هند در مراسم تحلیف حضور خواهد داشت، تصمیم گیری می شود.
تحلیل روزنامه هندی از گسترش روابط تهران-دهلی در دولت جدید ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، یک روزنامه هندی در گزارشی با اشاره به دیدار اخیر وزیر خارجه این کشور با رئیس جمهور منخب کشورمان، تاکید کرد که حضور نماینده دولت هند در مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری ایران به گسترش روابط دو کشور کمک خواهد کرد.

روزنامه ایندین اکسپرس با اشاره به دیدار سوبرامانیام جایشانکار، وزیر خارجه هند با سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب ایران که در آن از هند برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب ایران دعوت به عمل آورده شد و پذیرفته شدن این دعوت از سوی دولت دهلی، نوشت: به زودی درباره این که چه کسی به عنوان نماینده دولت هند در مراسم تحلیف حضور خواهد داشت، تصمیم گیری می شود. 

این روزنامه در این باره به نقل از یک منبع مطلع نوشت: این امر فرصتی خواهد بود برای گسترش روابط، به ویژه پس از روی کار آمدن دولت جدید. 

ایندین اکسپرس ادامه داد: جایشانکار علاوه بر دیدار با ابراهیم رئیسی، روز چهارشنبه گفت و گوهایی «مفید» در زمینه مسائل منطقه‌ای و جهانی با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران داشته است. گفته می شود که تحولات افغانستان، وضعیت منطقه خلیج فارس و چشم انداز مذاکرات احیای توافق هسته‌ای در وین از موضوعاتی مورد بحث وزرای خارجه این دو کشور بوده است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید