تهدید به بمب گذاری، فلوریدا را به هرج و مرج کشاند

کدخبر: ۴۲۵۳۶۴
به دنبال تهدید به بمب گذاری در فرودگاه بین المللی «فورت لادردیل» در فلوریدای آمریکا، دو ترمینال تخلیه و ۲۰۰ پرواز دچار اختلال شد.
تهدید به بمب گذاری، فلوریدا را به هرج و مرج کشاند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال یک تهدید به بمب گذاری در فرودگاه بین المللی فورت لادردیل هالیوود ایالت فلوریدای آمریکا دیروز (شنبه)، دو ترمینال تخلیه و آشفتگی در این فرودگاه به وجود آمد.

پس از تخلیه این دو ترمینال پس از این تهدید، ترافیک بسیار شدیدی اطراف فرودگاه و در خیابان‌های منتهی به فرودگاه ایجاد شد و و مسافران برای ترک فرودگاه چند ساعت معطل شدند.

مسافران ورودی‌ها را ترک کردند و مقامات نزدیک به یک ساعت ترمینال اصلی فرودگاه را بستند، موضوعی که به تاخیر افتادن نزدیک به ۲۰۰ پرواز در عرض یک ساعت منجر شد و ترافیک شدیدی در بیرون از فرودگاه ایجاد کرد

جوزف اوجو، خبرنگار مستقر در این فرودگاه گزارش می‌دهد: اوضاع اکنون به حال عادی بازگشته است، اما این تهدید، آشفتگی و ترافیک شدیدی را بوجود آورد. کابوس ترافیک در داخل و اطراف فرودگاه لادردیل هالیوود به راه افتاد.

یکی از شاهدان عینی می‌گوید به مدت سی دقیقه هیچ حرکتی صورت نمی‌گرفت و یک ترافیک کامل برقرار بود.

در پی تهدید به وجود یک بمب، مردم مجبور شدند بخاطر ترافیک خودرو‌های خود را رها کرده و پیاده به مسیر خود تا فرودگاه ادامه دادند.

یکی از مسئولان امنیتی فرودگاه ساعت ۹ صبح اعلام کرد که یک تهدید به بمب گذاری وجود دارد، بدنبال این تهدید، دو پایانه در فرودگاه بطور کامل تخلیه و بسته شد تا تیم کارشناسان مسئول خنثی سازی بمب این تهدید را بررسی کنند.

مسئولان هنوز بیانیه‌ای درخصوص این تهدید منتشر نکرده اند. وضع این فرودگاه سه ساعت پس از تهدید به بمب گذاری به حالت عادی بازگشته و مسئولان امنیتی اعلام کردند مسئله امنیتی رفع شده است.

هنوز مشخص نیست چه کسی در این تهدید دخالت داشته است و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید