کیهان: مخالف افزایش حقوق بازنشستگان نیستیم

کدخبر: ۴۲۵۵۹۶
اگر دولت چند واحد بر روی حقوق بازنشستگان و یا کارمندان می‌گذارد در عوض چند برابرش را با تحمیل گرانی‌های بی‌حد و حصر از جیب همان بازنشسته برمی‌دارد و سفره او را هر روز کوچکتر می‌کند.
کیهان: مخالف افزایش حقوق بازنشستگان نیستیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از کیهان، این روزنامه با اشاره به انشار موضعگیری اش علیه افزایش جقوق بازنشستگان نوشت: خبرآنلاین تلاش کرد تا کیهان را مخالف افزایش حقوق بازنشستگان جلوه دهد در حالی که در متن همان گزارش تصریح شده بود که «کسی مخالف افزایش حقوق اقشار مختلف به‌خصوص بازنشستگان آن هم در ایامی که اقتصاد کشورمان تورم بالایی دارد و فشار زیادی به زندگی بازنشستگان وارد می‌شود، نیست.»

 گزارش کیهان اتفاقا در جایگاه حمایت از بازنشستگان است و تاکید دارد که دولت باید منابع پایداری را برای این افزایش حقوق‌ها پیش‌بینی کند نه اینکه با منابع خیالی سبب کسری بودجه و در نهایت تحمیل تورم شدید به عموم مردم از جمله بازنشستگان شود.

اغلب کارشناسان از جمله رئیس‌ کمیسیون اقتصادی مجلس، کسری بودجه امسال را حداقل 350 هزار میلیارد تومان پیش‌بینی کرده‌اند که نتیجه قهری این کسری، گرانی‌های افسار گسیخته خواهد بود. به عبارتی اگر دولت چند واحد بر روی حقوق بازنشستگان و یا کارمندان می‌گذارد در عوض چند برابرش را با تحمیل گرانی‌های بی‌حد و حصر از جیب همان بازنشسته برمی‌دارد و سفره او را هر روز کوچکتر می‌کند. به طور مثال طی همین ماه‌های اخیر یعنی روزهای پایانی دولت روحانی قیمت شکر، نان، روغن، شیر خام، لبنیات و... بین 50 تا 100درصد به طور رسمی گران شده است. آیا حقوق بازنشستگان طی همین ماه‌ها 100درصد بالا رفته که دولت این گرانی‌ها را برایشان به ارمغان آورده است؟ موضع سایت حامی دولت درباره این گرانی‌های بی‌حساب و کتاب چیست آیا با این گرانی‌ها موافق است؟ آیا این گرانی‌ها به سود بازنشستگان است؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید