آتش سوزی در یک بیمارستان کرونایی عراق+ 30 نفر سوختند

کدخبر: ۴۲۵۸۱۰
بر اثر آتش سوری در در بیمارستان «امام حسین (ع)»، واقع در استان «ذی‌قار» در جنوب عراق باعث جان باختن بیش از ۲۰ نفر شده است.
آتش سوزی در یک بیمارستان کرونایی عراق+ 30 نفر سوختند

آتش سوزی بزرگ در بخش قرنطینه بیماران کرونایی بیمارستان آموزشی امام حسین (ع) در شهر الناصریه استان ذی قار عراق تا کنون ۳۰ کشته و ۴۵ مجروح بر جا گذاشته و حجم بالای آتش با دهها تن محاصره شده در آن احتمالا آمار تلفات بیشتری در پی خواهد داشت.

به گزارش ایرنا برخی اخبار حاکی از آن است که مقامات، بیمارستان را از بیماران تخلیه کرده اند اما منابع حاضر در صحنه می گویند هنوز دهها نفر در میان زبانه سرکش شعله ها گرفتار شده اند.

آب مخزن های آتش نشانان تمام شده و ساکنان با تانکرهای آب به کمک برای اطفای حریق شتافته اند.سعد حربیه فرمانده عملیات سومر به مکان حادثه رسیده و چندین تیم آتش نشانی در حال تلاش برای مهار آتش هستند اما به گفته شاهدان، حریق بزرگ تر از آن است که فعلا امکان مهار آن باشد.

گفته می شود انفجار کپسول اکسیژن عامل اتش سوزی است .

این دومین آتش سوزی بیمارستانی طی چند ساعت در عراق است. حدود ۱۲ ساعت پیش در روز دوشنبه ساختمان وزارت بهداشت عراق پس از وقوع آتش سوزی گسترده تخلیه شد. آتش‌سوزی در طبقه چهارم ساختمان ویژه امور اداری و مالی رخ داد و تمامی اسناد را سوزاند.

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید