پوتین برای مکرون چه پیامی فرستاد؟

کدخبر: ۴۲۶۱۸۹
رئیس جمهور روسیه گفت: گفتگوی سازنده در مورد "مقابله با تهدیدات مدرن" منافع روسیه و فرانسه را برآورده می‌کند و به تقویت ثبات و درک متقابل در قاره اروپا کمک می‌کند.
پوتین برای مکرون چه پیامی فرستاد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، اسپوتینک اعلام کرد، ولادیمیر پوتین در پیام خود به امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه به مناسبت روز باستیل گفت که گفتگوی مسکو و پاریس به تقویت امنیت در اروپا کمک می‌کند.

کرملین در بیانیه‌ای اعلام کرد: پوتین در پیام خود آورده است: روابط بین کشورهای ما که دارای تاریخ غنی و چشم اندازهای بزرگی است، به طور سنتی نقش مهمی در حل و فصل موضوعات مهم در دستور کار بین‌المللی و منطقه‌ای دارد.

رئیس جمهور روسیه افزود: گفتگوی سازنده در مورد "مقابله با تهدیدات مدرن" منافع روسیه و فرانسه را برآورده می‌کند و به تقویت ثبات و درک متقابل در قاره اروپا کمک می‌کند.

جشن‌های روز ملی فرانسه معروف به جشن‌های روز باستیل، جشنی ملی و تعطیل رسمی در کشور فرانسه و قلمروهای فرادریایی آن کشور است که از سال ۱۸۸۰ در ۱۴ ژوئیه هر سال برگزار می‌شود. این جشن برای گرامی‌داشت یورش به باستیل و آغاز جنبشی که منجر به انقلاب کبیر فرانسه شد، برگزار می‌شود. قلعه باستیل، زندان مخوفی در پاریس و مظهر قدرت مطلق لوئی شانزدهم بود که در ۱۴ ژوئیه ۱۷۸۹ میلادی، به دست انقلابیون پاریسی فتح شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید