بازداشت عامل اصلی حمله به مامور یکی از مناطق شهرداری تهران

کدخبر: ۴۲۶۴۰۵
سعید راستی گفت: اواخر بهمن ماه سال گذشته چند فرد ناشناس با حمله به ماموران اداره پسماند شهری یکی از شهرداری های مناطق تهران،ضمن ایجاد ضرب و شتم و مجروح کردن ۲نفر از کارکنان این منطقه با ضربات چاقو و سلاح سرد اقدام به تخریب ۳دستگاه خودروی دولتی متعلق به شهرداری این منطقه کرده و قبل از حضور مأموران از محل وقوع جرم متواری شده بودند.
بازداشت عامل اصلی حمله به مامور یکی از مناطق شهرداری تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عامل اصلی حمله به ماموران یکی از مناطق شهرداری تهران و تخریب خودروهای ارگان خبر داد.

سعید راستی، در بیان جزئیات خبر گفت: اواخر بهمن ماه سال گذشته چند فرد ناشناس با حمله به ماموران اداره پسماند شهری یکی از شهرداری های مناطق تهران،ضمن ایجاد ضرب و شتم و مجروح کردن ۲نفر از کارکنان این منطقه با ضربات چاقو و سلاح سرد اقدام به تخریب ۳دستگاه خودروی دولتی متعلق به شهرداری این منطقه کرده و قبل از حضور مأموران از محل وقوع جرم متواری شده بودند.

وی افزود: با وقوع این اتفاقات ناخوشایند، مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت بلافاصله وارد عمل شد و  ضمن  هماهنگی با مرجع قضائی و انجام یک طرح ریزی جامع و کامل نهایتا پس از چندین ماه کار شبانه روزی و تعقیب و مراقبت،روز گذشته مخفیگاه نفر اصلی این پرونده که به یکی از روستاهای دورافتاده در یکی از شهرستان های شمال غربی کشور گریخته بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: متهم که در اظهارات اولیه خود به بزه ارتکابی اعتراف کرد، هدف و انگیزه اش از این اقدام مجرمانه اختلاف حساب با یکی از مأموران اداره پسماند شهرداری و عدم انجام سفارشات کاری خارج از قواره و ضوابط اداری توسط مأموران این شهرداری در سنوات گذشته که وی را متحمل ضرر و زیان های مالی کرده بود عنوان داشت.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی  تهران در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی خسارت های وارده به این شهرداری را بیش از یک میلیارد ریال براورد نموده اند، خاطرنشان کرد: پلیس همواره حامی شهروندان عزیز خصوصا نیروهای خدماتی و زحمتکش بوده و در این راه با عزمی راسخ مقابل هنجارشکنان و کسانی که قصد سرکشی و برهم زدن نظم جامعه را دارند ایستادگی کرده و با آنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید