ترکیب استقلال برای بازی دربی

کدخبر: ۴۲۶۴۵۰
تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۹:۴۵ عصر امروز در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور به مصاف هم خواهند رفت.
ترکیب استقلال برای بازی دربی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازخبرآنلاین؛ استقلال هرچقدر که در کادر مدیریتی اش روزهای آشفته و نا به سامانی را سپری می کند و مشکلات عدیده مالی دارد، درون مستطیل سبز حال خوبی دارد. فرهاد مجیدی پس از این که توانست تیمش را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برساند، روزهای پر التهابی را در لیگ برتر گذراند و همین باعث شد تا قهرمانی لیگ عملا دیگر برایش از دست رفته باشد. حالا اما داستان استقلال و جام حذفی برای فرهاد کاملا متفاوت است. او که با کنار زدن ذوب آهن به این مرحله از رقابت ها رسیده از بازی امروز مقابل پرسپولیس به چند دلیل چیزی جز برد نمی خواهد. او در ابتدا می خواهد تا به هر نحوی که شده این جام باقی مانده را برای استقلال کسب کند و اعتبار خود نزد هواداران را بیش از پیش افزایش دهد و از طرفی دیگر می خواهد به هر شکل، انتقام باخت تلخ در دربی لیگ را از پرسپولیس بگیرد. باختی که استقلالی ها معتقدند با ناداوری به دست آمده و آن ها مستحق شکست در دربی نبوده اند.

استقلال در شرایطی پا به این شهرآورد می گذارد که در ۷ بازی اخیر خود صاحب ۶ برد و یک مساوی شده و توانسته ۱۱ بار دروازه حریفانش را باز کند و فقط دو گل دریافت کرده. این آمار به انضمام آماده شدن مصدومان استقلالی یعنی شیخ دیاباته، وریا غفوری و عارف غلامی برای این دیدار، آبی ها را امیدوار می کند که بتوانند با دست پر از میدان مسابقه خارج شوند.

  استقلال در دربی نود و ششم احتمالا با ترکیب «سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، وریا غفوری، محمد نادری، امیرارسلان مطهری و مهدی قایدی» در بازار حاضر خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید