مخفیگاه سارق حرفه ای در تهران لو رفت!

کدخبر: ۴۲۶۴۸۱
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با تلاش ماموران، مخفیگاه سارق حرفه ای در جنوب تهران شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.
مخفیگاه سارق حرفه ای در تهران لو رفت!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از رکنا، سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ  از بازداشت اعضای باند 3 نفره سارقان فروشگاه و اماکن تجاری در استان تهران و البرز خبر داد.

سردار لطفی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: از ابتدای سال جاری چندین پرونده مشابه با موضوع سرقت از مغازه‌های موبایل فروشی، لوازم پزشکی، کیف و کفش، آرایشی و بهداشتی، بنکداری، خواروبار و سوپرمارکت ها در کلانتری های جنوب تهران تشکیل شد که در نهایت دستگیری و شناسایی سارق یا سارقان در اختیار پلیس آگاهی شهرری قرار داده شد.

وی با اشاره به اینکه بررسی‌های اولیه نشان از این داشت که سارقان از منافذ کوچکی در پشت تابلوها، بالای کرکره و یا دریچه های کولرها وارد فروشگاه ها شده و با کمترین خسارتی اموال با ارزش را سرقت و متواری شده‌اند، تصریح کرد: در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که یک  سارق حرفه ای تمامی سرقت ها را مرتکب شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با تلاش ماموران، مخفیگاه متهم در جنوب تهران شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات پلیسی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیری اموال مسروقه شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفن همراه،  دسته چک و ... کشف شد.

وی اظهار داشت: متهم در بررسی‌های پلیسی به 70 فقره سرقت با همکاری 2 همدستش در محدوده شهرری، تهران،  اسلامشهر و کرج معترف و اقرار کرد که سرقت های حوزه شهر ری و تهران را خودش به تنهایی انجام داده و سرقت‌های کرج و اسلامشهر را با کمک همدستانش انجام داده  و اموال مسروقه را به فردی می فروخته است.

سردار لطفی با اشاره به اینکه متهم دارای جثه‌ای کوچک بوده و خارج از تصور مالباختگان به راحتی از محل‌های اشاره شده وارد مغازه ها می شد، افزود: تاکنون 58 نفر از مالباختگان شناسایی شده اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران  در پایان خاطر نشان کرد: 2 همدست متهم نیز در عملیات های جداگانه ای دستگیر شده و دستگیری مالخر متواری نیز در دستور کار کارآگاهان قرار دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید