انسداد ۴ محور در پی بارش روز گذشته

کدخبر: ۴۲۷۰۱۹
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از انسداد چهار محور در پی بارش روز گذشته خبر داد.
انسداد ۴ محور در پی بارش روز گذشته

به گزارش اقتصادنیوز ، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت:در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه قزوین_ کرج محدوده پل فردیس در جریان است.

 سرهنگ شیرانی به بارندگی روز گذشته که باعث طغیان رودخانه و آبگرفتگی بخشی از سطح راه های کشور شد اشاره و بیان داشت: به همین علت دو محور شریانی اصلی ایرانشهر به بم و دلگان به زهلکوت و دو محور فرعی غیرشریانی رباط پشت بادام - بیاضه و فنوج - کتیج - رمشک تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

سرهنگ شیرانی افزود: علاوه بر جاده های فوق دو جاده  اصلی شهداد _نهبندان و خرم آباد_ پلدختر به علت عملیات عمرانی بسته و سایر جاده های اصلی و مواصلاتی کشور باز و ترافیک روان دارند.

وی گفت: عوامل پلیس راه و راهداری در محل حاضر بوده و در حال ایمن سازی مسیر و بازگشایی معبر هستند.

 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگیها تا روز دوشنبه در استانهای جنوب شرقی کشور اشاره و تصریح کرد: نیاز است رانندگان در جاده های این استانها با آمادگی و رعایت احتیاط کامل تردد کنند چراکه  بارندگی‌ در جاده ها باعث افزایش لغزندگی سطح مسیر شده و در این شرایط رانندگی نیازمند رعایت احتیاط بیشتر و داشتن سرعت مطمئنه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید