این دختری ۱۱ ساله ۵ کیلو وزن دارد+عکس

کدخبر: ۴۲۷۳۴۸
اقتصادنیوز :‌دختری مصری که به بیماری نادری دچار شده و به همین دلیل رشد نمی کند، اکنون به کوچک ترین دختر این کشور تبدیل شده است.
این دختری ۱۱ ساله ۵ کیلو وزن دارد+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از العین؛ جودی عمرو، دختری از اهالی فیوم در مصر با ۱۱ سال سن وزنی حدود ۵ کیلوگرم و قدی ۶۰ سانتی متری دارد. پدر جودی در یکی از برنامه‌های تلویزیونی این کشور همراه با جودی و دختر دیگرش ساجدا، که شش سال از جودی کوچک‌تر است، حاضر شد و این بیماری نادر را یک بیماری بدو تولدی عنوان کرد.

پدرش گفت: " هنگام تولد وزن جودی از نیم کیلو بیشتر نبود و او را به مدت ۱۵ روز در یک دستگاه قرار دادند، اما متاسفانه وزن او بیشتر نشد. او به طور طبیعی نمی‌توانست شیر مادرش را بخورد و همین امر پزشکان را مجبور به دادن شیر مصنوعی و گلوکز به وی کرد. "

1LGXflRmNEfR

پدر در این برنامه جزئیات زیادی در مورد وضعیت جودی و برادرش که اکنون ۱۰ ماهه است، فاش کرد و گفت که پسرش نیز به همین بیماری نادر دچار شده و رشد وی نیز متوقف شده است. جودی در این برنامه خودش را دختری شاد، با روحیه و پر استعداد نشان داد و پدرش گفت که او دلیل افزایش شادی و ایجاد خوشبختی برای همه اطرافیان است.

XyCMnklYXbqQ

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید