پرسپولیس ۵ -ماشین صفر

پنج گل آتشین پرسپولیس برای رسیدن به پنجمین قهرمانی

کدخبر: ۴۲۷۶۰۸
پرسپولیس با برد پرگل برابر ماشین سازی اختلاف خود با سپاهان را حفظ کرد تا مدعی اول قهرمانی باقی بماند.
پنج گل آتشین پرسپولیس برای رسیدن به پنجمین قهرمانی

به گزارش  اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین پرسپولیس با شکست پرگل برابر ماشین سازی به پنجمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر نزدیکتر شد.

شاگردان یحیی گل محمدی که در این بازی روی نیمکت پرسپولیس نبود در نیمه اول روی اشتباه خط دفاعی ماشین سازی خیلی زود به گل رسیدند.   مهدی عبدی در دقیقه ۱۴  پس از دریبل مدافع حریف توپ را روی دروازه فرستاد و شهریار مغانلو در میان غفلت دروازه بان با ضربه سر گل نخست را به ثمر رساند

اما اشتباهات بازیکنان ماشین دقایقی بعد باز هم تکرار شد. در دقیقه ۲۴ توپ لو رفته بازیکنان ماشین در میانه میدان به نوراللهی رسید و پاس این بازیکن باعث شد تا مهدی عبدی در محوطه جریمه در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و با عبور دادن توپ از بین پاهای امین رضایی، گل دوم را به ثمر برساند.

سرخ ها که راه دروازه شاگردان اکبرپور را پیدا کرده بودند دقایقی قبل از پایان نیمه اول توسط نوراللهی گل سوم را هم با کنترل توپ و ضربه زیبای این بازیکن به ثمر رساندند تا با یک برتری قاطع راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم پرسپولیس باز هم به حملات خود ادامه داد و این مهدی عبدی بود که با فرار خود در میان خط دفاعی و یک بغل پای دقیق در مصاف تک به تک با گلر ماشین گل دوم خودش و چهارم پرسپولیس را به ثمر رساند.

بعد از این گل عطش سرخ ها برای رسیدن به گل کمتر شد و یحیی گل محمدی هم با چند تعویض پی در پی بازیکنان تاثرگذارش را برای دیدار حساس برای تراکتور حفظ کرد.

با این حال در دقایق تلف شده بازی این شهریار مغانلو بود که گل پنجم سرخ ها را به ثمر رساند تا او هم در این بازی دبل کرده باشد.

درنهایت سرخ ها با شکست ۵ بر صفر ماشین  سازی ۶۱ امتیازی شدند و با ۲ امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان در صدر جدول قرار گرفتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید