عقب‌نشینی «بازی تاج و تخت» در برابر کرونا!

کدخبر: ۴۲۷۶۹۱
اقتصادنیوز: فیلمبرداری سریال «خاندان اژدها» که پیش‌درآمدی بر ماجراهای «بازی تاج و تخت» است، به دلیل ابتلای یکی از اعضای تیم تولید به کرونا متوقف شد.
عقب‌نشینی «بازی تاج و تخت» در برابر کرونا!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ددلاین، ویروس کرونا دامن خاندان تارگرین‌ را هم گرفت! خبرها حاکی از آن است که با مثبت شدن تست کرونای یکی از عوامل تولید سریال خاندان اژدها، استودیو فیلمسازی اچ‌بی‌او در روز دوشنبه فیلمبرداری و ساخت این پروژه را به مدت دو روز متوقف کرد.

در تبعیت از دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب در صنعت سینما و تلویزیون انگلیس، فرد مبتلا و کسانی که در روزهای اخیر با او در تماس بوده‌اند قرنطینه شده‌اند. فیلمبرداری این سریال از فردا چهارشنبه (۳۰ تیر) از سر گرفته می‌شود.

ساخت مجموعه درام-فانتزی خاندان اژدها آوریل امسال (فروردین- اردیبهشت ۱۴۰۰) براساس سناریویی از جورج آر.آر. مارتین، رایان کوندال و میگوئل ساپوچنیک کلید خورد و قرار است سال آینده میلادی اکران شود.

سریال خاندان اژدها براساس سری رمان‌های آتش و خون نوشته جی.آر.آر. مارتین درباره ۳۰۰ سال پیش از ماجراهای سریال بازی تاج و تخت ساخته می‌شود و داستان خاندان تارگارین را روایت خواهد کرد. پدی کانسیداین، اولیویا کوک، مت اسمیت، اما دارسی، فابیان فرنکل، ریس ایفانز، استیو توسیانت، ایو بست و سونیا میزونو از بازیگران این سریال هستند.

خاندان اژدها تنها پروژه سینمایی و تلویزیونی انگلیس نیست که این روزها به خاطر ویروس کرونا تعطیل می‌شود؛ فصل دوم سریال بریجرتون در یک هفته دو بار به دلیل مثبت شدن تست کرونای عوامل تولید تعطیل شد و نتفلیکس هم به دلیل مشابه ساخت اقتباس بلند خود از رمان ماتیلدا نوشته رولد دال را متوقف کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید