اطلاعیه مهم سازمان سنجش برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد

کدخبر: ۴۲۷۷۶۸
سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: فرایند خوداظهاری داوطلبان مبتلا به کرونا متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ که از ۲۸ تیرماه در درگاه الکترونیکی این سازمان آغاز شده، امشب به پایان می‌رسد.
اطلاعیه مهم سازمان سنجش برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد

به گزارش ایرنا ، سازمان سنجش آموزش کشور به منظور ارایه خدمات به آن دسته از متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری یا در منزل قرنطینه هستند) با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است.

به همین منظور متقاضیانی که علایم بیماری آنها از ۲۵ تیرماه به صورت قطعی تایید شده است، باید در روزهای ۲۸ تا ۳۰ تیرماه با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی  این سازمان بخش آزمون کارشناسی ارشد) فرم خوداظهاری را تکمیل کنند و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

با تکمیل این فرم توسط افراد متقاضی، براساس دستورالعمل وزارت بهداشت این افراد از سایر متقاضیان جدا و آزمون آنها در یکی از بیمارستان های تعیین شده فقط در شهرهای محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار می‌شود.

سازمان سنجش و آموزش کشور از متقاضیان خواست که برای تکمیل فرم خوداظهاری حتما اقدام کنند تا بتوانند برای تعیین حوزه امتحانی افراد مبتلا به کرونا در آزمون کارشناسی ارشد اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش ایرنا، آز مون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ در روزهای ۶، ۷ و ۸ مردادماه برگزار می شود.​

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید