ورزشگاه میزبان ایران در انتخابی جام جهانی مشخص شد

کدخبر: ۴۲۸۱۳۹
فدراسیون فوتبال امارات خبر داد ورزشگاه زعبیل دبی را برای میزبانی از بازی های دور رفت انتخابی جام جهانی انتخاب کرده است.
ورزشگاه میزبان ایران در انتخابی جام جهانی مشخص شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، فدراسیون فوتبال امارات اعلام کرد ورزشگاه زعبیل دبی را برای میزبانی از بازی های دور رفت مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2022 انتخاب کرده است. ورزشگاه زعبیل دبی میزبان دیدار حساس استقلال با الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 است و باشگاه استقلال این ورزشگاه را برای میزبانی از تیم سعودی انتخاب کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان هم در گروه اول مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2022 با امارات همگروه است و با اعلام فدراسیون امارات بازی رفت شاگردان اسکوچیچ با امارات در هفته سوم این مسابقات در تاریخ 15 مهر به میزبانی ورزشگاه زعبیل دبی برگزار خواهد شد.

البته هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی از تایید ورزشگاه های درخواستی فدراسیون ها چیزی اعلام نکرده و قرار است تا هفته آینده این موضوع را  اعلام کند.

در گروه تیم ملی کشورمان، لبنان ورزشگاه صیدا را برای میزبانی انتخاب کرده، سوریه ورزشگاه قویسمه اردن را انتخاب کرده و امارات نیز اکنون ورزشگاه زعبیل را انتخاب کرده است. فدراسیون فوتبال کشورمان نیز ورزشگاه آزادی را برای میزبانی از این مسابقات معرفی کرده است.

ورزشگاه امارات برای میزبانی از ایران در انتخابی جام جهانی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید