جانشین فرمانده کل سپاه: دشمن جرأت اجرای هیچ نقشه نظامی ‌علیه ایران ‌را ندارد

کدخبر: ۴۲۹۳۰۸
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان جرأت اجرای هیچ نقشه نظامی ‌علیه ایران عزیز را ندارند، گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی امروز بسیار قوی‌تر شده‌اند.
جانشین فرمانده کل سپاه: دشمن جرأت اجرای هیچ نقشه نظامی ‌علیه ایران ‌را ندارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم ‌٬ سردار دریادار پاسدار علی فدوی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه استان خراسان شمالی‌ با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی هر روز در حال توطئه علیه مردم هستند٬ اظهار داشت: آمریکای جنایتکار 42 سال دشمنی  با ملت ایران را در کارنامه ننگین خود دارد.

وی با بیان اینکه البته رشادت مردم باعث شده پیروزی‌های بی‌شماری نصیب انقلاب اسلامی شود، افزود: آن‌ها حتی یک پیرزوی  هم نداشتند و مردم و نیروهای مسلح ما نیز امروز بسیار قوی‌تر شده‌اند و ما حتی با دو سال قبل هم قابل قیاس نیستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قطعا تقدیم بیش از 200 هزار شهید٬ یکی از ادله‌های خیلی محکم دلدادگان انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: ما با جان٬ پای کار انقلاب  و اسلام هستیم و در هر صحنه‌ای که به وجود می‌آید که تقابل حق انقلاب اسلامی با جبهه باطل شیطان بزرگ باشد٬ مردم پای کار هستند و با جان خود این را اثبات می‌کنند.

سردار فدوی با اشاره به نقش ویژه مردم در تحقق آرمان‌های انقلاب٬ گفت: مردم ولی نعمت و صاحب اصلی این نظام هستند از این رو می‌توانند درخواست‌های خود را مطرح کرده٬ دستور بدهند و ما هم باید مطیع این اوامر باشیم و در خدمت مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی گفت: تمام خبیثان عالم به جلوداری شیطان بزرگ٬ امریکا٬ برای انصراف دادن مردم از شرکت در انتخابات پای کار آمدند اما باز هم بیش از 49 درصد در این انتخابات شرکت کردند. این یکی از الطاف خدا و نشانه بصیرت مردم عزیز ماست. دشمنان روی مشارکت 20 درصدی حساب باز کرده بودند که نقشه آن‌ها به ثمر ننشست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید در آینده نزدیک٬ اظهار داشت: در شرف تغییر دولت هستیم. بنابر آیات قرآنی٬ بعد از هر سختی، آسانی است. سال‌های متمادی است که به دلیل خباثت شیاطین بزرگ سختی‌های زیادی به مردم و کشور وارد شده که ان‌شاءالله بعد از سختی‌های طولانی٬ یک فرج و آسانی برای مردم عزیز ما حاصل شود.

وی با بیان برخی محرومیت‌های خراسان شمالی٬ گفت: متاسفانه این استان مشکلات زیادی داشته و دارد و نیاز است که کار زیادی هم در استان انجام شود. خدمت به مردم را ائمه معصومین برای ما مشخص و تکلیف کردند. به ویژه برای مردمی که پای کار انقلاب و نظام هستند. سپاه هم هم‌چون همیشه برای کمک به توسعه استان آماده است. فرمانده سپاه استان باید تجلی فرمانده کل سپاه در خراسان شمالی باشد.

سردار فدوی در پایان با اشاره به ناکامی دشمن در ضربه زدن به ایران عزیز گفت: هر نقشه‌ای که دشمنان خواستند سر این کشور بیاورند٬ چون مردم پای کار بودند با شکست مواجه شد. آن‌ها جرأت  اجرای هیچ نقشه نظامی ‌علیه ایران عزیز را ندارند. به برکت خون شهدا  و حضور مردم در صحنه٬ حتی به خود اجازه نمی‌دهند تدابیر نظامی علیه ما داشته باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید