روز تلخ مجلس و عذرخواهی از ملت ایران

کدخبر: ۴۲۹۴۱۲
اقتصادنیوز : نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره موافقت پارلمان با بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی گفت: از محضر ملت بزرگ ایران عذرخواهی می کنم، امروز روز خوبی برای مجلس نبود.
روز تلخ مجلس و عذرخواهی از ملت ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، معین الدین سعیدی در جلسه علنی امروز ( چهارشنبه) و بعد از موافقت و تصویب بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی با خواندن شعری گفت: از دشمنان برند شکایت به دوستان، چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم.

وی ادامه داد: امروز روز تلخی برای مجلس بود؛ مجلسی که برای آب خوزستان و سیستان و بلوچستان و کرونای سیستان و بلوچستان و گلستان و مشکل واکسیناسیون جلسه غیررسمی نداشت، برای بحث طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی هم جلسه غیر علنی تشکیل داد و هم متاسفانه بررسی این موضوع را به ماده ۸۵ ارجاع داد آن هم در شرایطی که ایرادات اساسی به آن وارد بود.

سعیدی گفت: از محضر ملت بزرگ ایران عذرخواهی می کنم، امروز روز خوبی برای مجلس نبود.  

در واکنش به این صحبت ها ، علی نیکزاد رییس جلسه و نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: این که بگوییم امروز روز بدی برای مجلس بود ، حرف خوبی نیست.

وی ادامه داد: این موضوع در جلسه غیر علنی مطرح شد و طبق آیین نامه نیز نمایندگان موافق و مخالف صحبت کردند لذا باید برای رای نمایندگان حرمت قائل شیم. مجلس محل بحث گفت و گو بوده و رای نمایندگان تمام کننده است باید این رای را بپذیریم.

نیکزاد خاطرنشان کرد: باید در دموکراسی بپذیریم که تعیین کننده مصوبات مجلس رای نمایندگان است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید