نماینده آمریکا: ایران با مطالبات غیر واقعی به وین می آید

کدخبر: ۴۳۰۱۲۵
رابرت مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران مدعی شده ایران ممکن است با «مطالبات غیرواقعی» به دور هفتم مذاکرات وین بیاید.
نماینده آمریکا: ایران با مطالبات غیر واقعی به وین می آید

 به گزارش فارس، «رابرت مالی»، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران مدعی شده ممکن است ایران ممکن است با «مطالبات غیرواقعی» به دور هفتم مذاکرات وین بیاید.

رابرت مالی ، مذاکره کننده اصلی آمریکایی ، در مصاحبه ای گفت: "این یک خطر واقعی است که ایران با خواسته های غیرواقعی در مورد آنچه می توانند در این مذاکرات به دست آورند ، بازگردند.

آقای مالی در واکنش به دغدغه ایران برای خروج مجدد آمریکا از برجام گفت: ما هیچ قصدی نداریم - رئیس جمهور هیچ قصدی ندارد - این همه ماه را صرف مذاکره برای بازگشت به توافق نمی کنیم تا پس از آن خارج شویم.

به گفته مالی  شاید اوایل پاییز امسال ، بازگشت به توافق قبلی غیرممکن باشد. آقای مالی گفت: "در آن مرحله ، ما باید راه پیش رو را دوباره ارزیابی کنیم." "امیدواریم به این نتیجه نرسیم."

خبرگزاری رویترز هفته پیش گزارش داده بود دولت «جو بایدن» در حال انجام بررسی‌های لازم برای جلوگیری از مبادلات نفتی ایران و چین است. این رسانه مدعی شده بود چین، بین ماه نوامبر ۲۰۲۰ تا مارس سال جاری به طور میانگین روزانه ۵۵۷ هزار بشکه نفت خام از ایران وارد کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید