زنده شدن مُرده، مراسم خاکسپاری را بهم ریخت!+ فیلم

کدخبر: ۴۳۰۴۶۲
تکان خوردن و نفس کشیدن مُرده موجب بهم ریختن یک مراسم خاکسپاری در مصر شد.
زنده شدن مُرده، مراسم خاکسپاری را بهم ریخت!+ فیلم

 

به گزارش  اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری در مصر پس از آنکه عده‌ای از حاضران مدعی تکان خوردن و نفس کشیدن متوفی شدند نیمه کاره ماند. خانواده و دوستان «احمد. پ.‌ای» در حال انتقال جسد وی به محل خاکسپاری بودند که ناگهان تعدادی از حاضران مدعی زنده بودن متوفی شدند. این حادثه روز دوشنبه در شهر ادکوی مصر رخ داد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی تعدادی از حاضران مدعی شدند که صدای نفس کشیدن متوفی را از داخل تابوت شنیده اند و برخی نیز مدعی تکان خوردن پا‌های او شدند. اوضاع در حالی وخیم‌تر شد که برخی مدعی شدند احتمال می‌دهند که متوفی نمرده بلکه به کما رفته است.

با این حال برخی از حاضران ضمن مخالفت با ادعا‌های حاضران اعلام کردند که متوفی هر چه زودتر باید به خاک سپرده شود. خانواده متوفی که در دو راهی عجیبی گرفتار شده بودند تصمیم گرفتند تا جسد متوفی را دوباره به بیمارستان منتقل کنند. یکی از تصاویر منتشر شده همهمه و بی نظمی ایجاد شده در مراسم خاکسپاری را به تصویر می‌کشد.

زنده شدن ناگهانی مُرده

پس از آنکه جسد متوفی به بیمارستان دولتی منتقل شد پزشکان بار دیگر مرگ احمد پی‌ای را تایید کردند. با این حال خانواده قربانی برای حصول اطمینان بیشتر جسد متوفی را به یک بیمارستان غیردولتی نیز منتقل کردند که با دریافت جواب مشابه مجبور به انتقال جسد به قبرستان شدند. سرانجام مراسم خاکسپاری این مرد میانسال انجام و وی به خاک سپرده شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید