پیام تبریک سرلشکر باقری به رئیس‌جمهور جدید

کدخبر: ۴۳۰۷۹۰
سرلشکر باقری نوشت: حضور باشکوه ، پرمعنا و عزت آفرین ملت غیور ایران اسلامی در ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ پای صندوق های رأی ، برغم عملیات روانی و تبلیغات مسموم و زهرآگین دشمنان انقلاب و نظام اسلامی و وضعیت دشوار ناشی از شرایط کرونایی در کشور ،بار دیگر هوشمندی ، هوشیاری و زمان شناسی ایرانیان را به رخ جهانیان کشاند و برگ زرین و افتخار آمیز جدیدی در تاریخ این سرزمین افزود.
پیام تبریک سرلشکر باقری به رئیس‌جمهور جدید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی تنفیذ حکم ریاست جمهوری را به دکتر ابراهیم رییسی تبریک گفت .

متن پیام سرلشکر محمد باقری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران  حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی (دامت توفیقاته )

با اهدای سلام و تحیات؛

حضور باشکوه ، پرمعنا و عزت آفرین ملت غیور ایران اسلامی در  ۲۸  خرداد ماه ۱۴۰۰ پای صندوق های رأی ، برغم عملیات روانی و تبلیغات مسموم و زهرآگین دشمنان انقلاب و نظام اسلامی و وضعیت دشوار ناشی از شرایط کرونایی در کشور ،بار دیگر هوشمندی  ، هوشیاری و زمان شناسی ایرانیان را به رخ جهانیان کشاند و برگ زرین و افتخار آمیز جدیدی در تاریخ این سرزمین افزود.

با سپاس به درگاه حضرت باریتعالی، تنفیذ رأی ملت  و نصب جنابعالی بعنوان ریاست جمهوری اسلامی ایران با حکم مبارک مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) را صمیمانه تبریک و تهنیت  عرض می نمایم.

ضمن اعلام آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح برای همکاری با دولت سیزدهم در عرصه های مختلف ، دوام توفیق  و سربلندی آن برادر عزیز و دولتمردان همراه در این مسئولیت خطیر و تاریخی و همت و مجاهدت در صیانت از امنیت کشور ، تقویت وحدت و عزت ملی ، ارتقای ابهت نظام مقدس اسلامی و مایوس ساختن دشمن  ، تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر(عج) و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی ) و بهره مندی از حمایت های ملت فهیم و آگاه و سایر قوا را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سرلشکر پاسدار محمد باقری

 رییس ستاد کل نیروهای مسلح

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید