جزئیاتی از حاشیه‌های اخیر برای شورای شهر جدید

کدخبر: ۴۳۱۴۷۳
اقتصادنیوز : عضو شورای اسلامی شهر تهران از حاشیه سازی‌های اخیر برای شورای انقلابی جدید و همچنین اقدام غیراخلاقی و مجرمانه آقای یاشار سلطانی اظهار تاسف نمود.

اقتصادنیوز : عضو شورای اسلامی شهر تهران از حاشیه سازی‌های اخیر برای شورای انقلابی جدید و همچنین اقدام غیراخلاقی و مجرمانه آقای یاشار سلطانی اظهار تاسف نمود.

میثم مظفر در خصوص انتشار فیلمی در فضای مجازی موسوم به مکالمه با مهدی بابایی دیگر عضو شورا در پارک شهر اظهار داشت: متاسفانه آقای یاشار سلطانی به ادعای خودشان فیلم مبهمی از گفتگوی اینجانب در پارک شهر  با جناب آقای بابایی عضو محترم شورای اسلامی شهر تهران، در فضای مجازی پخش کرده اند که درصدد القای باج خواهی در انتخاب شهردار است.

وی با اظهار تعجب از تدوین و انتشار این فیلم مجهول و بدون تصویر اذعان داشت: در بالای فیلم لوکیشن پارک شهر درج شده، در حالیکه از آخرین حضور بنده در پارک شهر سال‌ها می‌گذرد. فقط کافی است دوربین‌های پارک شهر کنترل شود تا اثبات کند که اساسا بنده در پارک شهر حضور نداشته ام.

مظفر در خصوص مکالمه منتشر شده گفت: هرگز چنین طراحی و غرضی بین بنده و آقای بابایی نبوده و  در عجبم که چگونه و با چه ترفند و حقه‌ی غیراخلاقی این فیلم مبهم و بدون تصویر، تولید و منتشر شده است. البته محتوای دیالوگ‌ها هم کاملا کلام شوخی خنده و طنز بین دو رفیق را می‌رساند لیکن صوت منتسب شده به اینجانب زیر سئوال است.

وی با بیان اینکه متاسفانه افراد و گروه‌هایی به دنبال  ضربه زدن به شورای انقلابی هستند افزود: حجم بالای حاشیه‌هایی که طی چند روز اخیر برای شورای جدید  انقلابی بوجود آورده اند گواه صادقی بر این مدعاست. به راستی کسی باور می‌کند  انگیزه رای دادن به گزینه‌ای مانند آقای زاکانی، باج گیری از او باشد که فیلم درصدد تداعی آن است. اساسا از شخصیت فردی مانند جناب آقای دکتر زاکانی مطالبه باج خواهی بر می‌آید؟!

مظفر تصریح کرد: آقایان دکتر زاکانی، دکتر پیرهادی و دکتر حسینی گزینه‌های نهایی برای رای گیری جهت تصدی شهردار تهران بوده اند. از این عزیزان سئوال شود آیا چنین مطالبه و دیالوگی بین بنده و یا احدی از اعضاء شورا با آن‌ها بوده است؟! امید همه دلسوزان در بدنه مدیریت شهری به نیروهای انقلابی است و کاملا مشهود است که از چند روز گذشته جریان معاند و بعضا برخی مغرضین، درپی صدمه زدن به شورای انقلابی جدید است و افرادی که با غیراخلاقی‌ترین روش‌ها علیه اعضای منتخب شهروندان تهرانی عملیات می‌کنند، آیا پاسخی در پیشگاه خداوند دارند؟ آیا ناامید کردن مردم عزیز در زمانی که هنوز شورای جدید فعالیت رسمی خود را آغاز نکرده رواست؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید