انتقاد دختر اسطوره سینما از کج سلیقگی در واکسیناسیون

کدخبر: ۴۳۲۰۳۴
لیلی رشیدی با انتقاد از روند واکسیناسیون می گوید:این وضعیت غم‌انگیز است. چرا ما باید در زمینه واکسن این اندازه عقب باشیم؟ چرا باید این همه لطمه بخوریم و هر روز شاهد از دست رفتن تعداد زیادی از هوطنان‌مان باشیم؟
انتقاد دختر اسطوره سینما از کج سلیقگی در واکسیناسیون

 

لیلی رشیدی که این روزها در نمایش «در انتظار گودو» بازی می‌کند، با تاکید بر لزوم تسریع در روند واکسیناسیون، از نوعی کج‌سلیقی در بعضی فعالیت‌های هنری انتقاد می‌کند.

این بازیگر با ابراز تاسف از روند کُند واکسیناسیون که موجب از دست رفتن تعداد زیادی از هوطنان‌مان شده، به ایسنا می‌گوید: این وضعیت غم‌انگیز است. چرا ما باید در زمینه واکسن این اندازه عقب باشیم؟ چرا باید این همه لطمه بخوریم و هر روز شاهد از دست رفتن تعداد زیادی از هوطنان‌مان باشیم؟! در این مدت چه دوستان عزیزی از دست دادیم! کسانی که به سختی می‌توان برایشان جایگزینی پیدا کرد. بعضی از آنان هنوز خیلی جوان بودند و کارهای انجام نشده بسیاری داشتند ولی ما با شیوه‌ای که در واکسیناسیون در پیش گرفته‌ایم، این سرمایه‌های ارزشمند را از دست می‌دهیم و این مایه تاسف است.

رشیدی ادامه می‌دهد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی وظیفه همه ماست ولی در زمینه واکسیناسیون کاری از دست ما برنمی‌آید و کسانی دیگر تصمیم‌گیرنده هستند که باید هر چه زودتر سر و سامانی به این وضعیت بدهند و مراقب جان مردم ما باشند. نمی‌توان از همه مردم خواست از خانه‌هایشان بیرون نروند چون ناچارند برای ادامه زندگی کار کنند. بنابراین واکسینه شدن هر یک از ما به توقف چرخه کرونا کمک می‌کند.

این بازیگر با اشاره به انتشار خبری مبنی بر اینکه گروه‌های نمایشی که نمایش‌هایی را روی صحنه دارند، در اولویت واکسیناسیون قرار می‌گیرند، تاکید می‌کند: اتفاق بسیار درستی است چون کار تئاتر خیلی پرخطر است. هر چند عده‌ای شغل ما را غیر ضروری می‌دانند. در حالیکه تئاتر شغل سرگرم کننده‌ای نیست بلکه بسیار پرخطر و پر زحمت است. گروه‌های نمایشی باید زودتر از اینها واکسینه می‌شدند ولی می‌بینیم که تازه صحبتش مطرح شده و معلوم نیست چه زمانی اجرایی شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید