درمان درد این بیماری های هندوانه و طالبی است

کدخبر: ۴۳۲۸۱۸
اقتصادنیوز : هندوانه و طالبی میوه‌های مورد علاقه بسیاری از مردم در تابستان هستند و این میوه‌ها می‌توانند در درمان برخی بیماری‌ها موثر باشند.
درمان درد این بیماری های هندوانه و طالبی است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ا باشگاه خبرنگاران جوان  ، لیلا کادیرووا متخصص تغذیه روس می‌گوید که هندوانه و طالبی چگونه می‌توانند از سلامت ما حمایت کنند.

وی گفت: البته، شما نباید با هندوانه و طالبی به عنوان نوعی غلات جادویی رفتار کنید، این میوه‌ها به دلیل محتوای پتاسیم ادرار آور شدید هستند، بنابراین اگر شما هر گونه مشکلی در دستگاه ادراری یا کلیه‌ها دارید یا مستعد احتباس مایعات در بدن هستید، این محصولات می‌توانند به افزایش جریان ادرار کمک کنند.

همچنین هندوانه و طالبی می‌تواند به افراد چاق و دارای اضافه وزن کمک کند. این میوه‌ها در برنامه‌های کاهش وزن عالی عمل می‌کنند. اگر وعده غذایی خود (ناهار یا شام) را با چند برش هندوانه یا طالبی جایگزین کنید، این میزان متوسط ​​کالری روزانه شما را کاهش می‌دهد و نفخ را از بین می‌برد.

این متخصص خوردن هندوانه و طالبی را به عنوان درمانی برای هر بیماری توصیه نمی‌کند. این میوه ها می‌توانند درمان شما را تکمیل کنند، اما جایگزین درمان کامل تجویز شده توسط پزشک نیستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید