بریتینی اسپیرز آزاد شد/خواننده مشهور پاپ با سام اصغری ازدواج می کند؟

کدخبر: ۴۳۲۹۹۱
پدر بریتنی اسپیرز ، جیمی اسپرز اعلام کرد : موافقت می کند که از سرپرستی دخترش کناره گیری کند. بریتینی به دنبال ان بود با رفع قیمومیت پدرش با سام اصغری ازدواج و از او بچه دار شود
بریتینی اسپیرز آزاد شد/خواننده مشهور پاپ با سام اصغری ازدواج می کند؟

به گزارش اقتصاد نیوز، وکیل بریتنی اسپیرز ستاره پاپ روز پنجشنبه گفت جیمی اسپیرز موافقت کرده است که از نقش طولانی مدت خود به عنوان محافظ املاک دخترش بریتنی اسپیرز کناره گیری کند.

متیو روزنگارت ، وکیل این خواننده ، در بیانیه ای گفت: "ما خوشحالیم که آقای اسپیرز و وکیلش امروز در یک پرونده اعلام کردند که قیمومیت بریتنی کنار می روند."

اسپیرز ، که از زمانی که دخترش در سال 2008 دچار اختلال روانی شده بود ، امور او را کنترل می کرد ، موافقت کرد که در اسناد دادگاه که روز پنجشنبه ارائه شده بود کنار رود.

بریتنی اسپیرز،از چندی قبل وارد یک کارزار حقوقی برای پس گرفتن قیمومیت اموال و کنترل زندگی از پدرش شد. او ماه پیش در دادگاهی شرکت  و حملات کوبنده‌ای را علیه "آزارهای قیمومیت" خود بیان کرد، قیمومیتی که به مدت سیزده سال زندگی او را تحت کنترل خود داشته است. او خواستار تغییر قیمومیت از پدرش به فرد مورد نظرش شده است.

به گزارش بی بی سی وی که برای اولین بار در جلسه علنی دادگاه رسیدگی به این پرونده از طریق ارتباط ویدیویی صحبت می‌کرد پدرش را متهم کرد که زندگی او را به طور کامل و خیلی سفت و سخت تحت کنترل گرفته بود.

وی گفت از داشتن فرزند بیشتر محروم شده و برخلاف خواسته‌هایش برایش داروی لیتیوم که مخصوص مشکلات روانی است تجویز شده است.

در سال ۲۰۰۸ دادگاه جیمی اسپیرز را که پدر این ستاره پاپ است به عنوان قیم او منصوب کرد. این حکم پس از بستری شدن این ستاره پاپ در بیمارستان به خاطر نگرانی در مورد وضعیت سلامت روانی صادر شد.

او خطاب به قاضی دادگاه در لس آنجلس  گفت هر روز آزار می‌بیند و گریه می‌کند. وی گفت: "من فقط می‌خواهم زندگی‌ام را پس بگیرم."او در این سخنرانی احساسی ۲۰ دقیقه ای  گفت: "من می‌خواهم بدون ارزیابی مجدد به قیمومیت فعلی پایان دهم." "من لیاقت زندگی عادی را دارم، تمام زندگی ام را کار کرده‌ام و حق دارم دو تا سه سال استراحت کنم."

بریتنی اسپیرز که مادر دو فرزند است، گفت که می‌خواهد با نامزدش به نام سام اصغری که متولد تهران است ازدواج کند و بچه‌دار شود اما محدودیت قیمومیت به او اجازه این کار را نمی‌دهد. وی قیم خود را متهم کرد که مانع برداشتن دستگاه پیش‌گیری از بارداری آی یو دی شده تا او نتواند حامله شود.

بریتنی اسپیرز

او گفت که برخلاف خواسته‌هایش داروی لیتیوم - داروی رایجی برای اختلال شخصیتی دو قطبی - مصرف می‌کند و این باعث شده که او مدام احساس کند که مست است و قادر نباشد درست صحبت کند.

وی گفت: "این قیمومیت به جای فایده، به من بیشتر آسیب می‌رساند."

این ستاره پاپ افزود: "من خوشحال نیستم، نمی‌توانم بخوابم. خیلی عصبانی هستم و هر روز هم گریه می‌کنم."

جزئیات حکم قیمومیت او هرگز فاش نشده است.

در سال ۲۰۱۹ جیمی اسپیرز به دلایل پزشکی به طور موقت از سمت قیم دخترش کناره گرفت و حالا این ستاره پاپ از دادگاه خواسته است که این وضعیت دایمی شود.

او می‌خواهد به جای پدرش، جودی مونتگومری، یک زن متخصص مراقبت‌های بهداشتی قیم او شود. به گفته وکیل جیمی اسپیرز، او از ادعاهای دختر خواننده‌اش در دادگاه آزرده خاطر شده است.

وکیل او در متنی که از سوی موکلش در دادگاه قرائت کرد گفت که "او از دیدن رنج بسیاری که دخترش می‌برد متاسف است." این وکیل افزود: "آقای اسپیرز دخترش را خیلی دوست دارد و دلش برایش بسیار خیلی تنگ شده."

وکلای جیمی اسپیرز قبلا تأکید کرده بودند که او در مدیریت امور مالی دخترش خیلی خوب کار کرده است.

قیمومیت یعنی چه؟

دادگاه برای افرادی که قادر به تصمیم‌گیری و اداره امور خود نباشند، مانند افراد مبتلا به زوال عقل یا سایر بیماری‌های روانی قیم تعیین می‌کند.قیمومیت اسپیرز از دو قسمت تشکیل یافته است - یکی مربوط به اموال و امور مالی، و دیگری مراقبت از خودش به عنوان یک شخص.

بر اساس این توافقنامه حقوقی ، اسپیرز از سال ۲۰۰۸ بر امور مالی خود کنترل نداشته است. این حدودا زمانی است که او در بحبوحه گرفتن طلاق از کوین فدرلاین، شوهرش در آن زمان، و کسب حضانت فرزندانش از خود رفتارهای غیرعادی بروز می‌داد که ادامه هم داشت.این ستاره پاپ به خاطر یک رشته کارهای غیرمعمول مانند تراشیدن موی سرش خبرساز و دو بار در بیمارستان روانی بستری شد.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید