دو وزیر پیشنهادی ابراهیم رئیسی فردا به مجلس می روند

کدخبر: ۴۳۳۱۴۵
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت و ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست فردا صبح این کمیسیون خبر داد.
دو وزیر پیشنهادی ابراهیم رئیسی فردا به مجلس می روند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، علی جدی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه این کمیسیون در هفته پیش‌رو برای بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم اظهار داشت: کمیسیون صنایع و معادن فردا از ساعت 10:30 دقیقه صبح به مدت 2 ساعت میزبان سیدرضا فاطمی امین وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت خواهد بود تا برنامه‌های وی را برای تصدی این وزارتخانه بررسی کند.

وی افزود: بعد از این، برنامه‌ها و صلاحیت عیسی زارع‌پور وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور وی در کمیسیون صنایع و معادن بررسی می‌شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فردا علاوه بر وزرای پیشنهادی صنعت و ارتباطات، وزرای پیشنهادی نفت، دفاع و میراث فرهنگی نیز برای بررسی مأموریت‌های صنعتی این وزارتخانه‌ها و پاسخ به سؤالات نمایندگان در کمیسیون صنایع و معادن حضور خواهند یافت.

جدی گفت: کمیسیون برای وزرای تخصصی مرتبط با حوزه مسئولیتی کمیسیون صنایع و معادن، برای هر وزیر به مدت 2 ساعت و برای وزرای دیگر یک ساعت جلسه خواهد داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید