پیام تسلیت کمیته حمایت از انقلاب مردم فلسطین به سردار قاآنی

کدخبر: ۴۳۳۳۸۷
کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در پیامی خطاب به سردار سرتیپ پاسدار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: درگذشت جانگداز والد همسر گرامیتان را خدمت جنابعالی و همسر مؤمنه و مکرمه‌تان تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای حضرتعالی و خانواده و سایر بستگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنم.
پیام تسلیت کمیته حمایت از انقلاب مردم فلسطین به سردار قاآنی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در پیامی درگذشت پدر همسر سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را به وی تسلیت گفت.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در پیامی خطاب به سردار سرتیپ پاسدار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: درگذشت جانگداز والد همسر گرامیتان را خدمت جنابعالی و همسر مؤمنه و مکرمه‌تان تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای حضرتعالی و خانواده و سایر بستگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنم.

این پیام آمده است: انشاالله خداوند سبحان روح آن مرحوم مغفور را با اولیا الهی و اهل بیت عصمت و طهارت و ابا عبدالله الحسین(ع) محشور فرماید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید