درخواست پاپ فرانسیس درباره حل مسالمت‌آمیز مسئله افغانستان

کدخبر: ۴۳۳۵۷۴
جدیدترین تحولات افغانستان حاکی از آن است که طالبان تقریباً کنترل تمامی شهرهای مهم افغانستان را برعهده گرفته‌اند و در حال حاضر به صورت مسالمت آمیز، «علی احمد جلالی» وزیر اسبق کشور افغانستان و همچنین سفیر افغانستان در آلمان را به ع نوان رئس دولت موقت افغانستان منصوب کرده اند.
درخواست پاپ فرانسیس درباره حل مسالمت‌آمیز مسئله افغانستان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، رهبر کاتولیک‌های جهان ضمن ابراز نگرانی از وضعیت افغانستان خواستار حل مسالمت‌آمیز و بدون سلاح ناآرامی‌های این کشور شد.

پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان ضمن ابراز نگرانی از اوضاع کنونی افغانستان خواستار حل مسالمت‌آمیز اوضاع به نفع مردم این کشور شد.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی «تاس»، پاپ فرانسیس امروز با اشاره به وضعیت افغانستان گفت: «من نگرانی عمیق خود را به دلیل اوضاع افغانستان ابراز می‌کنم. از شما می‌خواهم که به همراه من برای آرامش و صلح و یافتن راه‌حل‌هایی در میز مذاکرات بدون سلاح دعا کنید. تنها در این صورت، جمعیت خسته و فرسوده این کشور می‌توانند به زندگی امن و عادی بازگردند».

جدیدترین تحولات افغانستان حاکی از آن است که طالبان تقریباً کنترل تمامی شهرهای مهم افغانستان را برعهده گرفته‌اند و در حال حاضر به صورت مسالمت آمیز،  «علی احمد جلالی» وزیر اسبق کشور افغانستان و همچنین سفیر افغانستان در آلمان را به ع نوان رئس دولت موقت افغانستان منصوب کرده اند.

از طرف دیگر، بسیاری از کشورهای خارجی مستقر در افغانستان در حال تخلیه سفارتخانه‌های خود هستند و برخی کشورها از جمله روسیه خواستار تشکیل جلسه شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی مسئله افغانستان شده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید