پیش‌بینی سخنگوی کمیسیون اقتصادی از حمایت خوب مجلس از وزیر پیشنهادی کشاورزی

کدخبر: ۴۳۳۶۰۷
غلامرضا مرحبا گفت: نمایندگان به دلیل شایستگی‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی حمایت خوبی از وی می‌کنند، حضور فردی آگاه و مردمی در مجلس شورای اسلامی جای خوشحالی دارد و امیدوار هستیم آقای ساداتی‌نژاد در وزارت خانه مهم جهاد کشاورزی نیز که رزق و غذای مردم و مدیریت کشاورزان و دامداران وابسته به آن است عملکرد مناسبی داشته باشد.
پیش‌بینی سخنگوی کمیسیون اقتصادی از حمایت خوب مجلس از وزیر پیشنهادی کشاورزی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پیش بینی کرد که مجلس حمایت خوبی از وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی داشته باشد.

غلامرضا مرحبا با اشاره به حضور سید جواد ساداتی نژاد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی گفت: ایشان ضمن پاسخ به سوالات و مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان، برنامه‌های خود را برای حضور در وزارت جهاد کشاورزی دولت سیزدهم ارائه کرد.

وی افزود: نمایندگان به دلیل شایستگی‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی حمایت خوبی از وی می‌کنند، حضور فردی آگاه و مردمی در مجلس شورای اسلامی جای خوشحالی دارد و امیدوار هستیم آقای ساداتی‌نژاد در وزارت خانه مهم جهاد کشاورزی نیز که رزق و غذای مردم و مدیریت کشاورزان و دامداران وابسته به آن است عملکرد مناسبی داشته باشد.

این نماینده مجلس، ادامه داد: اعضای کمیسیون اقتصادی مباحثی را در زمینه کوتاهی‌های رخ داده در عدم تامین نهاده‌های دامی و کشاورزی، از بین رفتن ذخایر آبزیان دریای خزر، کاستی‌های حوزه شیلات، عدم حمایت از کشاورزان، تامین آب، خرد شدن و تغییر کاربری اراضی کشاورزی، صنعتی سازی تولید و صادرات محصولات و تفکیک وزارت جهاد کشاورزی مطرح کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید