پیش بینی تعداد رأی ۲ وزیر مهم دولت رئیسی

کدخبر: ۴۳۳۸۷۵
اقتصادنیوز : سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از حضور وزرای پیشنهادی اطلاعات و کشور در نشست عصر امروز این کمیسیون خبر داد.
پیش بینی تعداد رأی ۲ وزیر مهم دولت رئیسی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ،زهرا شیخی، در توضیح جلسه کمیسیون بهداشت و درمان گفت: نشست عصر کمیسیون با حضور وحیدی وزیر پیشنهادی کشور و خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات برگزار شد.

 وی درباره مباحث مطرح شده با حضور وزیر پیشنهادی کشور گفت: تاکید اعضای کمیسیون بر این بود که باید تصمیم گیری‌ها برای استان ها برخاسته از خرد جمعی و مشورت با نمایندگان مجلس باشد چون آنها شناخت دقیقی نسبت به شهرهای مختلف داشته و در تصمیم گیری ها عالمانه ورود خواهند کرد. همچنین بر لزوم توجه به شایسته سالاری و بکارگیری افراد متخصص و متعهد تاکید شد، آقای وحیدی نیز به این موضوع اشاره کرد که در انتخاب استاندارها با در نظر گرفتن شایسته سالاری از افراد متخصص، متعهد و انقلابی استفاده کرده و حزبی عمل نمی‌کند.

به گفته شیخی، ارتقای سرمایه اجتماعی در جهت تحقق پیشرفت همه جانبه کشور، توجه به عرصه‌های حکمرانی عمومی کشور، برنامه مبتنی بر نگرش اقتصادی و اجتماعی در تحقق امنیت پایدار و پیشرفت ملی عدالت محور با لحاظ داشتن اقتضائات بومی محلی در نقاط مختلف جغرافیایی کشور و با رویکرد مشارکت محور در حوزه سیاسی و ارتقا سرمایه اجتماعی را از جمله برنامه های وزیر پیشنهادی کشور برشمرد.

وی همچنین گفت که وزیر پیشنهادی اطلاعات نیز برنامه‌های خود را ارائه کرد و نمایندگان نیز بر لزوم جلوگیری از تحقق برنامه‌هایی تاکید کردند که باعث ایجاد ناعدالتی در کشور می شود.

 وحیدی و آشتیانی بیش از ۲۰۰ رای می آورند

ایسنا نوشت؛مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

«‌امروز عصر وزرای پیشنهادی کشور و دفاع مهمان ‎کمیسیون انرژی بودند. آقایان وحیدی و آشتیانی از وزرای قوی در کابینه پیشنهادی هستند و پیش بینی می کنم ان شاءالله با ‎رای اعتماد بیش از ۲۰۰ نماینده راهی دولت شوند.»

استقبال کمیسیون امنیت ملی از وزیر پیشنهادی اطلاعات

محمود عباس زاده مشکینی، در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت وزیر پیشنهادی اطلاعات تشکیل شد و آقای خطیب، برنامه‌های خود را ارایه کرد. همچنین تحلیل جامعی از وضعیت موجود بیان شد.

بنابر گزارش ایسنا، وی ادامه داد: با توجه به اینکه آقای خطیب از بدنه وزارت اطلاعات انتخاب شده و تجربه بسیاری در این حوزه داشته گزینه مناسبی برای این وزارتخانه خواهد بود.

عباس زاده به حضور وزیر پیشنهادی وزرای اقتصاد و تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره و اظهار کرد: خاندوزی و عبدالمکی نیز بعد از ارائه برنامه های خود به سوالات نمایندگان پاسخ دادند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید