افتتاح پایگاه واکسیناسیون عمومی در شرق تهران

کدخبر: ۴۳۴۰۶۰
به همت ستاد اجرایی فرمان امام ، پایگاه تجمیعی واکسیناسیون "اشراق" در شرق تهران رسما افتتاح شد.
افتتاح پایگاه واکسیناسیون عمومی در شرق تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رئیس هیئت مدیره برکت‌تل وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر افزود: باتوجه به شیوع ویروس دلتا کرونا و بنابر اعلام نیاز وزارت بهداشت برای افزایش ظرفیت تزریق واکسن در کشور، پایگاه تجمیعی "اشراق" توسط ستاد اجرایی فرمان امام و با همکاری این وزارتخانه در محل فرهنگسرای اشراق راه‌اندازی شد.  

سیدرضا مظهری افزود: این پایگاه با ۳۵ جایگاه تزریق واکسن در شرق تهران راه‌اندازی شده و آماده‌سازی فضای محیطی، تجهیز بخش‌های پزشکی و درمانی و همچنین تأمین پزشک و نیروی انسانی و پرداخت تمام هزینه‌های آن توسط گروه دارویی برکت ستاد اجرایی فرمان امام انجام گرفته است.

مدیراجرایی مطالعات بالینی واکسن کوو ایران برکت درخصوص امتیاز ویژه این پایگاه نسبت به سایر پایگاه‌های واکسیناسیون گفت: دراین پایگاه هم مثل سایر پایگاه‌ها تمام واکسن‌هایی که توسط وزارت بهداشت درکشور توزیع میشود در اختیار مردم قرار داده میشود ، اما به طور ویژه تلاش میشود که درتمام ساعات کار پایگاه، "واکسن برکت" برای تزریق وجود داشته باشد.

وی درخصوص اشخاصی که مایل هستند از خدمات این پایگاه استفاده کنند گفت: تمام افرادی که از نظر وزارت بهداشت شامل شرایط تزریق واکسن هستند ، میتوانند هنگام ثبت‌نام در سایت واکسیناسیون عمومی متعلق به وزارت بهداشت، پایگاه اشراق رابه عنوان مرکز تزریق واکسن خود انتخاب کنند و طبق زمان‌بندی مشخص شده در سایت به این مرکز مراجعه نمایند و بین واکسن برکت و سایر واکسن‌های موجود یکی را جهت تزریق انتخاب بفرمایند.

مظهری ساعت کار این مرکز را مشابه سایر مراکز واکسیناسیون عمومی اعلام و خاطرنشان کرد: البته ما به وزارت بهداشت اعلام آمادگی کرده‌ایم که میتوانیم ساعت کار این مرکز را جهت تزریق واکسن به تعداد بیشتری از مردم افزایش دهیم و هیچ مشکلی دراین زمینه نداریم.

وی افزود: در این پایگاه با استفاده از زیرساخت‌های موجود فرایند به گونه‌ای طراحی و پیاده‌سازی شده که موجب سهولت در خدمت‌رسانی و کاهش تجمع مراجعین می‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید