دومین طلا برای ایران در کشتی آزاد جوانان جهان/ حاجیلوئیان نقره گرفت

کدخبر: ۴۳۴۲۰۹
اقتصادنیوز: ملی‌پوش کشتی آزاد کشورمان در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت.
دومین طلا برای ایران در کشتی آزاد جوانان جهان/ حاجیلوئیان نقره گرفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، در ادامه مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان، در وزن 86 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور به مدال طلا دست پیدا کرد.

در دور نخست با نتیجه 11 بر 6 جاشوا مورودیون از آلمان را شکست داد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 9 بر 4 اسلام کاراتویف از روسیه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. فیروزپور در این مرحله داویتی کوگواشویلی از گرجستان را با نتیجه عالی 14 بر 4 از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد.

فیروزپور در دیدار نهایی به مصاف رحیم ماگامادوف از فرانسه رفت که با برتری ۱۰ بر صفر مدال طلا را بر گردن آویخت. پیش از او رحمان عموزاد طلایی شده بود.

همچنین در وزن ۹۲ کیلوگرم مهدی حاجیلوئیان پس از استراحت در دور اول در دور دوم با با نتیجه ۱۰ بر صفر و امتیاز عالی موحامد گیمری از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر سرگئی سارگیسیان از ارمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این با نتیجه ۱۰ بر صفر نیکولاس دی لانگی از آفریقای جنوبی را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. حاجیلوئیان در این دیدار مقابل راکی الام از آمریکا با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب و صاحب مدال نقره شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید