سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد؛

کاهش دما در استان‌های شمالی

کدخبر: ۴۳۴۳۶۱
براساس گزارش سازمان هواشناسی کشور، از شنبه تا اواسط هفته آینده با توجه به شمالی شدن جریان هوا در استان‌های ساحلی خزر، به ویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات، بارش باران گاهی با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
کاهش دما در استان‌های شمالی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سازمان هواشناسی کشور؛ طی پنج روز آینده به تناوب در ارتفاعات البرز مرکزی در مازندران، شرق گیلان، تهران و سمنان در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب رگبار پراکنده باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

 براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور امروز و فردا (۲۸ و ۲۹ مردادماه)، به ویژه در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب، در برخی نقاط جنوب و غرب کرمان، جنوب و شرق بوشهر، جنوب فارس، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شرق و شمال هرمزگان پتانسیل رشد ابر‌های جوششی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت وجود دارد.

طی پنج روز آینده به تناوب در ارتفاعات البرز مرکزی در مازندران، شرق گیلان، تهران و سمنان و جمعه و شنبه در شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات اردبیل نیز در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب رگبار پراکنده باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

براساس این گزارش، از شنبه تا اواسط هفته آینده با توجه به شمالی شدن جریان هوا در استان‌های ساحلی خزر، به ویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات، بارش باران گاهی با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

پدیده غالب در شرق کشور، به ویژه منطقه زابل، طی پنج روز آینده وزش باد شدید است که گاهی با گردوخاک همراه خواهد بود. براساس اعلام سازمان هواشناسی شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان نیز طی سه روز آینده مواج است.

آسمان تهران صاف و گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید