عکس های عجیب خانم بازیگر + تصاویر

کدخبر: ۴۳۴۴۳۵
صبا کمالی بازیگری که با بازی در پس از باران معرفی شد حالا عکس هایی کاملا متفاوت از شخصیت تلویزیونی اش منتشر کرده است.
عکس های عجیب خانم بازیگر + تصاویر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رکنا؛ صبا کمالی بازیگر کم کار کشورمان است اما بازی  صبا کمالی  در سریال «پس از باران» او را به شهرت رساند. صبا کمالی بیشتر در نقش های مثبت و ساده ظاهر می شود. صبا کمالی عکس هایی از خود منتشر کرده است که ظاهرا با نقش هایش در فیلم ها خیلی فرق دارد. این عکس های  صبا کمالی  را در ادامه ببینید.

لوندی صبا کمالی

بیوگرافی صبا کمالی:

صبا کمالی متولد 25 آبان 1355 در ساری ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل فوق لیسانس مدیریت اجرایی و لیسانس نمایش می باشد که از 21 سالگی فعالیت هنری خود را آغاز کرد و حالا می گوید عاشق داستان کوتاه است.

صبا کمالی

او در سال 78 با مجموعه کیف انگلیسی وارد تلویزیون شد و همان سال با فیلم متولد ماه مهر ساخته احمدرضا درویش حضور در سینما را تجربه کرد.

حضور در سریال رستگاران و آینه ‌های نشکن در سال 1387 با موضوع انرژی هستی کنار آزیتا حاجیان و قاسم زارع او را معروف تر از قبل کرد.

صبا کمالی

صبا کمالی و پیشنهاد غیر اخلاقی

من بابت هر جواب ردی که به پیشنهاد وقیحانه تهیه کنندگان دادم آنها مرا 5 سال به عقب پرت کردند ، یک مشت موجودات حقیر که اسم دیگری را روی آنها نمی توان گذاشت.

کمالی صبا

مزاحمت تهیه کننده برای صبا کمالی

چه بگویم ، فلان تهیه کننده‌ ای که خودش را منتسب به فلان وزارت خانه می‌ کند ساعت 3 صبح به زور می خواهد وارد خانه من بشود و من با فحش ناموس بیرونش کردم. از این موارد هزاران مدل وجود دارد . آنقدر زیاد است که هفتادمن مثنوی می شود.

صبا کمالی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید