دلیل کمک جهانبخش به فیلمبردار زن ورزشگاه فاینورد+عکس و فیلم

کدخبر: ۴۳۴۴۸۸
پس از کمک علی رضا جهانبخش به فیلم بردار خانم کنار زمین فاینورد توئیت زد:به کمک یا گل زدن نیاز دارید؟ با علیرضا تماس بگیرید!
دلیل کمک جهانبخش به فیلمبردار زن ورزشگاه فاینورد+عکس و فیلم

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس،در ادامه رقابت های پلی آف لیگ کنفرانس اروپا (رفت) شب گذشته بازی های مختلفی برگزار می شود که در یکی از این دیدارها تیم های فاینورد هلند و الفسبورگ سوئد به مصاف هم رفتند که تیم هلندی با حضور بازیکن ایرانی خود با 5 گل به برتری دست یافت.علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی که پیش از این دچار مصدومیت شده بود در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت و در دقیقه 30 گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

تشبیه زیبای رسانه بلژیکی از اقدام مهربانانه علیرضا جهانبخش

مهاجم ایرانی درباره این دیدار اظهار داشت: پیروزی 5 بر صفر برای ما فوق العاده بود و نتیجه درخشانی را بدست آوردیم. بازی در زمین چمن مصنوعی برای ما خیلی سخت است و این برد بهتر از این نمی شود. ما هر کاری که در توان‌مان بود انجام دادیم تا هواداران فاینورد را خوشحال کنیم.

یکی از اتفاق های خارج از مستطیل سبز برخورد بازیک تیم سوئدی با خانم فیلم بردار کنار زمین بود.ورزش سه در این باره نوشت:داستان از این قرار است که الفسبورگ برای زدن گل تساوی به روی دروازه فاینورد فشار آورده بود که یک توپ ارسالی از سمت راست به روی دروازه ارتفاع زیادی داشت و تلاش سیمون استراند مدافع الفسبورگ برای رسیدن به توپ بی نتیجه بود و او ضمن اینکه با ضربه ای به توپ آن را به میان هواداران فاینورد انداخت، با دوربین کنار زمین برخورد کرد و باعث واژگونی آن شد.پس از برخورد بازیکن سوئدی او بی اعتنا به رفتار خود به بازی برگشت.

01635535

جهانبخش ابتدا به بازیکن سوئدی توصیه کرد که با احتیاط بازی کند سپس به کمک فیلم بردار رفت و در بلند کردن و جایگذاری دوباره دوربین به او کمک کرد. دوربین که تصاویر نشان می دهد  به دلیل سنگینی و ابعاد ، استقرار ان کار یک نفر نبود.کمک داوطلبانه جهانبخش به این فیلمبردار با بازتاب زیادی همراه بود  فیلمبردار بابت حرکت جالب و کمک جهانبخش از او تشکر کرد دوربین ها این لحظه را ثبت و نمایش دادند و هواداران حاضر در استادیوم نیز یکپارچه اقدام به تشویق بازیکن ایرانی خود کردند. در آخر نیز در این رابطه از جهانبخش سئوال شد.

بازیکن ایرانی درباره حادثه ای که در برخورد بازیکن سوئدی با فیلمبردار کنار زمین رخ داد، عنوان کرد: حرکت بازیکن حریف اصلا خوب نبود و من او را سرزنش کردم. پس از این اتفاق فکر کردم که باید به فیلمبردار کمک کنم. مارکوس پدرسن هم کمک کرد و دوربین را در سر جایش قرار دادیم. من باید کمک می کردم و این کار را انجام دادم.باشگاه فاینورد نیز در حساب توئیتر خود نوشت:"به کمک یا گل زدن نیاز دارید؟ با علیرضا تماس بگیرید!"

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید