علت واقعی پلمب قنادی فرانسه

کدخبر: ۴۳۴۷۸۷
رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران گفت: پلمب شدن این شیرینی فروشی هیچ ارتباطی به طرح روی جعبه ندارد و از اینکه شاکی خصوصی نیز داشته باشد، اطلاعی نداریم.
علت واقعی پلمب قنادی فرانسه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران؛ دلیل پلمب شدن یکی از کافه قنادی های قدیمی تهران را، تخلف این واحد از پروتکل های تعطیلات کرونایی اعلام کرد.

علی بهره مند، عصر شنبه در این باره اعلام کرد: صبح امروز یکی از شیرینی فروشی‌های قدیمی تهران پلمب شد، که شایعات مربوط به دلیل بسته شدن آن صحت ندارد.

وی افزود: شیرینی فروشی مذکور به دلیل اینکه در این مدت تعطیلات کرونایی، برخلاف پروتکل ها، تعطیل نکرده و فعالیت داشته است، توسط اماکن پلمب شد.

 رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران در این باره همچنین گفت: پلمب شدن این شیرینی فروشی هیچ ارتباطی به طرح روی جعبه ندارد و از اینکه شاکی خصوصی نیز داشته باشد، اطلاعی نداریم.

به گزارش ایرنا در برخی از سایت های خبری، از صبح امروز با اعلام پلمب این واحد صنفی، علت پلمب، طرح روی جلد جعبه های این فروشگاه که تصاویری نوستالژیک از خود واحد و تصاویر دیگری چون خودرو پیکان است، اعلام شده بود.

این در حالیست که این واحد صنفی ظهر امروز با انتشار توئیتی در صفحه خود صرفا اعلام کرده است که این واحد پلمب شد و « بازگشایی مجدد کافه قنادی در شبکه‌های اجتماعی اطلاع رسانی می شود.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید