هشدار پلیس درباره کلاهبرداری در پوشش پیش فروش بدون قرعه‌کشی خودرو

کدخبر: ۴۳۵۰۱۳
رییس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: همچنین ممکن است در مواردی هم این افراد و کاربران را به صفحات فیشینگ هدایت کرده و اقدام به سرقت اطلاعات بانکی و برداشت از حساب آنان کنند.
هشدار پلیس درباره کلاهبرداری در پوشش پیش فروش بدون قرعه‌کشی خودرو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رییس پلیس فتای تهران بزرگ نسبت به کلاهبرداری از شهروندان به بهانه پیش فروش بدون قرعه‌کشی خودرو هشدار داد.

سرهنگ داود معظمی گودرزیدراین باره گفت: کلاهبرداران در فضای مجازی همواره به دنبال این هستند که با ترفندهای مختلف از کاربران این فضا کلاهبرداری کنند و اخیرا نیز موردی مشاهده شد که در آن افراد سودجو به بهانه پیش فروش خودرو بدون انجام هرگونه قرعه کشی ، مبالغی را از شهروندان دریافت کرده و دیگر پاسخگوی تماس شهروندان نبودند.

وی ادامه داد: در این شیوه مجرمین سایبری با طرح این ادعا که می‌توانند بدون انجام هرگونه قرعه‌کشی، مشتری را برنده خودرو اعلام کنند، مبلغی را از شهروندان به عنوان دستمزد دریافت کرده و پس ازآن دیگر به تماس ها پاسخ نمی‌دهند. 

رییس پلیس فتای تهران بزرگ ادامه داد: همچنین ممکن است در مواردی هم این افراد و کاربران را به صفحات فیشینگ هدایت کرده و اقدام به سرقت اطلاعات بانکی و برداشت از حساب آنان کنند.

گودرزی تاکید کرد: شهروندان باید توجه داشته باشند که در فرآیند قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده خودرو امکان هیچ‌گونه اعمال تغییر و تاثیرگذاری توسط اشخاص وجود ندارد و طرح چنین مواردی حتما به قصد کلاهبرداری انجام می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید