زمان واکسیناسیون کارکنان شهرداری تهران اعلام شد

کدخبر: ۴۳۵۵۱۳
مدیرعامل شرکت شهر سالم از واکسیناسیون کامل کارکنان شهرداری تهران تا پایان شهریورماه خبر داد.
زمان واکسیناسیون کارکنان شهرداری تهران اعلام شد

به گزارش  اقتصادنیوز به نقل از مهر، حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم، در نشست خبری که به بررسی روند واکسیناسیون کارکنان شهرداری اختصاص داشت، گفت: طبق قانون شهرداری مراقبت در امور بهداشتی جزو وظایف شهرداری است و کمک به امر واکسیناسیون یکی از مباحثی بوده که برای شهرداری تعیین شده است.

وی با اشاره صدور مجوز از سوی رئیس جمهور وقت به سازمان و نهادها و بخش خصوصی برای خرید واکسن گفت: بر اساس این مجوز ما اعلام آمادگی کردیم برای تهیه واکسن برای شهرداری و بازنشستگان بخریم، و تضامین لازم را با موافقت شهردار تأمین شد ولی سیاست‌های کشور به گونه‌ای رقم خورد که این بحث عقیم ماند.

چوبینه گفت: تا اینکه چندی پیش رهبری اولویت اصلی کشور را کرونا و واکسیناسیون تعیین کردند تا واکسن با تیراژ بیشتر وارد کشور شود. و از روزی که فرصت پیدا شد و معاونت ستاد کرونای تهران امکان خرید واکسن برای کارکنان و بازنشستگان شهرداری را فراهم کرد، اقدامات لازم آغاز شد.

وی ادامه داد: با همراهی شهرداری و وزارت بهداشت بیش از ۱۳ هزار نفر از کارکنان شهرداری تاکنون واکسینه شدند. یعنی روزانه با این تعداد واکسیناسیون از مرگ ۸ نفر جلوگیری می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت: درصد مرگ و میر در سنین پایین بیش از ۶۰ درصد رسیده و اگر واکسیناسیون انجام نمی‌شد بیشتر هم بود.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از شهروندان تهرانی و کارکنان شهرداری در دو پایگاه واکسیناسیون شهرداری در حال واکسینه شدن هستند، گفت: به زودی نمایشگاه پارک گفتگو هم به عنوان مرکز واکسیناسیون به این مراکز افزوده می‌شود.
چوبینه پیش بینی کرد: تا پایان شهریور ماه، همه کارکنان شهرداری واکسینه شوند و خانواده شأن هم در نوبت واکسینه قرار بگیرند.
وی تاکید کرد: هیچ محدودیتی در ارائه سرویس به مردم نداریم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید