ویژگی‌های وزیر پیشنهادی ارشاد از زبان کمال حسین‌پور

کدخبر: ۴۳۵۵۸۳
جلسه بررسی صلاحیت محمدمهدی اسماعیلی، نامزد تصدی وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامی دولت سیزدهم، ظهر امروز، سه‌شنبه دوم شهریور ۱۴۰۰ در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
ویژگی‌های وزیر پیشنهادی ارشاد از زبان کمال حسین‌پور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، کمال حسین‌پور، نماینده مردم پیرانشهر و سردشت، از جمله موافقان وزیر پیشنهادی فرهنگ‌وارشاد اسلامی دولت سیزدهم، رسیدگی به وضعیت معاش هنرمندان با یاری صندوق اعتباری هنر و کاهش تصدی‌گری دولت را از مهم‌ترین برنامه‌های محمدمهدی اسماعیلی، معرفی کرد.

جلسه بررسی صلاحیت محمدمهدی اسماعیلی، نامزد تصدی وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامی دولت سیزدهم، ظهر امروز، سه‌شنبه دوم شهریور ۱۴۰۰ در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

کمال حسین‌پور، نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در موافقت با وزیر پیشنهادی گفت: «پیام شورانگیز انتخابات روشن بود، نمادی از مردم‌سالاری دینی برای تغییر وضعیت نابه‌سامانِ موجود از طریق صندوق‌های رای. پیروز، مردم بودند که نشان دادند رئیس‌جمهوری خداباور می‌خواهند، تاب سستی ندارند و پیام انتخاب‌شان مهر پایانی بر نجات‌بخشی غرب بود.»

او ادامه داد: «زیربنای توسعه پایدار انقلاب و خاستگاه آن، فرهنگ بود و ما در حوزه فرهنگ دشمن کم نداریم و رییس‌جمهور، بدین منظور، وزیری کارآمد را معرفی کرده است. دکتر اسماعیلی، چهره فرهنگی و نخبه انقلاب است و کارش را از سردبیری جراید در دهه ۷۰ آغاز کرد. او فردی تحول‌گرا و راهبردی است و در صداوسیما به‌عنوان مدیر مرکز سنجش افکار و در رادیو و تلویزیون کار کرده است. دارای مدیریت میدانی، روحیه جهادی با برنامه و آشنا با بدنه وزاتخانه است. در تدوین برنامه بر فرهنگ عمومی تاکید کرده است و به آسیب‌شناسی پرداخته و راهکار ارائه کرده است.»

این نماینده افزود: «رسیدگی به وضعیت معاش هنرمندان با یاری صندوق اعتباری هنر و کاهش تصدی‌گری دولت به صورتی دقیق با ذکر زمان‌بندی و نهادهای مجری از جمله نکات قابل تامل برنامه او بود. وزیر پیشنهادی، معتقد به چندصدایی و توانا در جلب منابع مالی است. واقعیت این است که وضعیت وزارتخانه‌ها مناسب نیست، مردم وضعیت خوبی ندارند، نرخ تورم، امان بریده است و ویروس کرونا در کنارِ کرونای بی‌مدیریتی و بی‌برنامگی هم گریبان‌مان را گرفته است. از همکارانم یاری می‌خواهم تا به وزیر پیشنهادی با رای بالا اعتماد کنند.» 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید