دفاعیات نماینده موافق با برنامه های وزیر پیشنهادی نیرو

کدخبر: ۴۳۵۸۰۰
خانی گفت: حمایت از صنعت داخلی در قالب تبصره ۱۳ و حوزه های مختلف صنعت اعم از خودروسازی از جمله سوابق دیگر آقای محرابیان بوده که بسیار چشمگیر است. وی مورد اعتماد رئیس جمهور بوده و صلاحیت علمی و سوابق اجرایی آن نیز برای اعتماد نمایندگان به ایشان کفایت می کند.
دفاعیات نماینده موافق با برنامه های وزیر پیشنهادی نیرو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، علی اصغر خانی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی صلاحیت علی اکبر محرابیان وزیر پیشنهادی نیرو دولت سیزدهم در موافقت با برنامه های وی گفت: آقای محرابیان از جمله نیروهای توانمندی است که دانش تخصصی خود را از دانشگاه علم و صنعت اخذ کرده و هم در مسئولیت های کلان کشور حضور داشته است.

لی اصغر خانی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی صلاحیت علی اکبر محرابیان وزیر پیشنهادی نیرو دولت سیزدهم در موافقت با برنامه های وی گفت: آقای محرابیان از جمله نیروهای توانمندی است که دانش تخصصی خود را از دانشگاه علم و صنعت اخذ کرده و هم در مسئولیت های کلان کشور حضور داشته است. وی سابقه دو دوره حضور در وزارت را در کارنامه خود داشته و فردی که در دو دولت سابقه کلان اجرایی دارد، با نحوه مدیریت و اداره مجموعه کلان وزارتخانه آشنایی کامل دارد.

وی در ادامه افزود: سوابق اجرایی وزیر پیشنهادی نیرو گشاینده بسیاری از مشکلات کشور است، آقای محرابیان در سمت های مختلفی خدمت کرده که از جمله آنها مشاور رئیس جمهور در طرح های ویژه دولت نهم و طرح لایحه ساماندهی مصرف سوخت و گسترش حمل و نقل عمومی و حمایت از صندوق خودروسازی و بخش صنایع جانبی است و همچنین بسط این موارد در تبصره ۱۳ لایحه بودجه و رئیس و نماینده رئیس جمهور در ستاد تبصره ۱۳ و همچنین نماینده رئیس جمهور در کارگروه مسکن کشور و عضو شورای عالی فنی کشور از جمله سوابق پیشنهادی نیرو است. این مسئولیت ها نشان دهنده تعهد، تخصص، توانمندی، روحیه انقلابی و جهادی و عملکرد هدفمند و اجرایی ایشان است.

خانی ادامه داد: حمایت از صنعت داخلی در قالب تبصره ۱۳ و حوزه های مختلف صنعت اعم از خودروسازی از جمله سوابق دیگر آقای محرابیان بوده که بسیار چشمگیر است. وی مورد اعتماد رئیس جمهور بوده و صلاحیت علمی و سوابق اجرایی آن نیز برای اعتماد نمایندگان به ایشان کفایت می کند. در اعتماد به آقای محرابیان برای تصدی مسئولیت وزارت تردید نکنید، چرا که ایشان توانایی حل بسیاری از مشکلات مردم را داشته و پاسخگوی مطالبات مردم است. وزارتخانه نیرو باید با تجربه و هدفمند مدیریت شود تا کار به قطع مکرر برق و آب و بدیهیات اولیه زندگی مردم نرسد. علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد و از امروز باید به فکر زمانی باشیم که مردم هنگام تنش آبی با مشکل مواجه نشوند، همانطور که تابستان امسال در اوج بیماری کرونا باعث رنجش مردم شد، از این رو بنده معتقدم آقای محرابیان توانایی حل مشکلات کشور را در حوزه وزارت نیرو دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید