وزیر بهداشت: کارت واکسن کرونا ملاک ارائه خدمات می‌شود

کدخبر: ۴۳۶۲۲۴
وزیر بهداشت گفت: در آینده ملاک برای ارائه خدمات در هتل‌ها و بانک‌ها و دریافت بلیت هواپیما و اتوبوس، ارائه کارت واکسن کرونا است.
وزیر بهداشت: کارت واکسن کرونا ملاک ارائه خدمات می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، بهرام عین الهی ظهر امروز در جریان سفر به استان خوزستان به همراه رئیس جمهور به منظور بررسی مشکلات اخیر خوزستان اظهار کرد: هدف از این سفر بررسی مشکلات بهداشتی و درمانی است. از صبح تاکنون از بیمارستان رازی اهواز و چند مرکز واکسیناسیون بازدید کردیم. یکی از حسینیه‌های اهواز به مرکز واکسیناسیون تبدیل شده بود و همه نیروهای آن مردمی بودند و تنها یک ناظر از دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این مرکز حضور داشت.

عین‌اللهی افزود: مرکز واکسیناسیون دیگری با همکاری بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی اهواز راه‌اندازی شده بود. در همه این مراکز مردم به خوبی و بدون صف، خدمات را دریافت می‌کردند.

وی با اشاره به بازدید از مراکز بهداشت روستایی، ادامه داد: سیاست عمده ما این است که در رابطه با بهداشت بیشتر کار کنیم، زیرا بهداشت، کار پایه‌ای است و هر چه در این خصوص کار شود، نتیجه خوبی حاصل می‌شود.

وزیر بهداشت بیان کرد: در اهواز نیز مانند برخی شهرهای دیگر، وضعیت قرمز است. بیمارستان گلستان اهواز حدود ۱۲ بخش ICU دارد و با داشتن یک هزار تخت یکی از بیمارستان‌های بزرگ کشور محسوب می‌شود که یک چهارم تخت‌های این بیمارستان به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده شده است.

عین‌اللهی گفت: میزان دارو، اکسیژن و رسیدگی به بیماران خوب بوده است، اما مردم باید بدانند تنها راه کنترل بیماری، واکسیناسیون است. خوشبختانه رئیس جمهور گفته است که واکسن به مقدار کافی تولید و وارد خواهد شد.

وی افزود: بعضاً شایعاتی در خصوص خوب نبودن واکسن مطرح می‌شود در حالی که تزریق واکسن واجب است و توصیه می‌شود همه مردم، واکسن را دریافت کنند.

وزیر بهداشت تاکید کرد: در آینده ملاک برای ارائه خدمات در هتل‌ها و بانک‌ها و دریافت بلیت هواپیما و اتوبوس، ارائه کارت واکسن لازم خواهد بود بنابراین اگر کسی واکسن تزریق نکند ممکن است بسیاری از این خدمات را دریافت نکند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید