حمله شدید پدر زن رئیسی به فعالان لبنی؛نجاست به خورد زن و بچه تان می دهید

کدخبر: ۴۳۶۲۲۶
«عرضه و تقاضا» یک افسانه اقتصاد شرک‌آمیز سرمایه‌داری است.یک هفته صبر می‌کردید، دولت جدید تشکیل می‌شد و سطح تمام مواد خام و نهاده‌های دامی را کاهش می‌داد نه اینکه در این شرایط با یکدیگر تفاهم کنید تا نرخ را در سطح ملی بالا ببرید؛شما دارید نجاست به خورد زن و بچه‌تان می‌دهید!
حمله شدید پدر زن رئیسی به فعالان لبنی؛نجاست به خورد زن و بچه تان می دهید

سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد  در حرم مطهر رضوی با اشاره به کسب رأی اعتماد ۱۸ وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: مردم از این دولت و وزیران توقع دارند تا در کمترین زمان ممکن مشکلات اقتصادی و سلامت مردم را حل کنند.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به بالارفتن ناگهانی نرخ برخی محصولات مانند خودرو و لبنیات در هفته اخیر، اضافه کرد: در یک هفته گذشته که بین دو دولت خلأ ایجاد شده بود، یک عده خدانشناس که شاهد گرفتاری و استیصال مردم بودند، از شرایط سوءاستفاده کرده و تلاش کردند تا بر قطر دارایی و ثروت خود اضافه کنند.

وی ادامه داد: این افراد با دو برابر کردن نرخ برخی از کالاها و اجناس کاری کردند که حتی مسئولان استانی نتوانستند اقدامی برای کاهش یا تعدیل قیمت‌ها انجام دهند؛ این بالاترین بی‌رحمی و جنایت نسبت به مردم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) این کسب ثروت و سود از گرفتاری مردم را عین نجاست و پلیدی دانست و گفت: «عرضه و تقاضا» یک افسانه مربوط به اقتصاد شرک‌آمیز سرمایه‌داری است؛ اینکه مردم بیچاره حاضرند یک سطل ماست را به هر قیمتی تهیه کنند، قانون عرضه و تقاضا است؟ این منتهای بی‌انصافی و بی‌رحمی است که بگویید دامداران نشستند، عرضه و تقاضا را بررسی کردند و نرخ گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: یک هفته صبر می‌کردید، دولت جدید تشکیل می‌شد و سطح تمام مواد خام و نهاده‌های دامی را کاهش می‌داد و در اختیار شما می‌گذاشت تا به قیمت عادلانه به مردم محصولات را می‌فروختید نه اینکه در این شرایط با یکدیگر تفاهم کنید تا نرخ را در سطح ملی بالا ببرید؛ امام صادق (ع) می‌فرمایند «این پول نجاست و کثافت است»، شما دارید نجاست به خورد زن و بچه‌تان می‌دهید!

آیت‌الله علم‌الهدی خطاب به دولت جدید و مسئولان، تأکید کرد: عزیزانی که مسئولیت قبول کردند، این بی‌رحمی‌ها را ببینند و جلوی این ظلم‌ها و تجاوزها را در نرخ‌های غیرمنصفانه بگیرند، امیدواریم با همت وزیران انتخابی که مورد اعتماد مردم و نمایندگان آنان هستند، این مشکلات را برطرف کنند و مردم را از این حالت استیصال و درماندگی نجات دهند.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید