وضعیت جوی تهران در ۲ روز آینده

کدخبر: ۴۳۶۳۸۷
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا (۶ و ۷ شهریور) در غالب مناطق کشور آسمان صاف است و فقط ساعات بعدازظهر در ارتفاعات مازندران و گلستان افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.
 وضعیت جوی تهران در ۲ روز آینده

به گزارش اقتصادنیوز  به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی بیان کرد: امروز و فردا (۶ و ۷ شهریور) وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور ادامه دارد که بعضی ساعات در جنوب سیستان و بلوچستان وزش باد همراه با خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

او در ادامه گفت: دوشنبه و سه‌شنبه (۸ و ۹ شهریور) جوی آرام و پایدار در کل کشور حاکم خواهد بود. چهارشنبه (۱۰ شهریور) در ارتفاعات استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی و پنج‌شنبه (۱۱ شهریور) علاوه براین مناطق در ارتفاعات شرق تهران، سمنان و شمال خراسان رضوی در ساعات بعدازظهر افزایش ابر گاهی وقوع رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۷ شهریور) صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۴ و ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت پس‌فردا (۸ شهریور) صاف گاهی همراه با وزش باد و در بعدازظهر نیمه‌ابری خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین زمان به ۳۵ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

ضیاییان در پایان گفت: امروز و فردا (۵ و ۶ شهریور) اهواز با حداکثر دمای ۴۸ و ۴۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۲۹ و ۳۰ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌ کشور هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید