صحبت‌های رئیسی بعد از جلسه با قالیباف و محسنی اژه‌ای

کدخبر: ۴۳۶۵۴۳
رئیسی مشکل اقتصادی و ثبات در بازار را دیگر مسئله مهم امروز کشور عنوان کرد و گفت: حل این مشکل خواست مردم است و برای ایجاد ثبات در بازار نیازمند همکاری همه قوا هستیم که باید همه ظرفیت‌ها در کنار ظرفیت عظیم نیروهای مردمی و مشارکت همه مردم،کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و اصناف به کار گرفته شود تا بتوانیم برای ایجاد ثبات در بازار و مهار تورم به یک نقطه روشنی برسیم.
صحبت‌های رئیسی بعد از جلسه با قالیباف و محسنی اژه‌ای

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیس جمهور با بیان اینکه بدون تردید امور و مسائل کشور نیازمند همفکری، همکاری و همگرایی همه قوای کشور است، گفت: هرگونه توسعه یافتگی درکشور در گرو انسجام قوا و همه نیروهای انقلاب اسلامی است.

سید ابراهیم رئیسی عصر شنبه پس از جلسه سران سه قوه، برگزاری جلسات سران قوا را زمینه بسیار خوبی درجهت همفکری و هم اندیشی برای حل مسائل کشور، دانست و افزود: امروز درکشور مسائل مهمی از جمله مشکل کرونا را داریم که مردم از آن به شدت رنج می‌برند و حل این مشکل نیازمند همفکری و همکاری همه نهادها و دستگاهها و به کارگیری همه ظرفیت‌های کشور است.

رئیسی مشکل اقتصادی و ثبات در بازار را دیگر مسئله مهم امروز کشور عنوان کرد و اظهار داشت: حل این مشکل خواست مردم است و برای ایجاد ثبات در بازار نیازمند همکاری همه قوا هستیم که باید همه ظرفیت‌ها در کنار ظرفیت عظیم نیروهای مردمی و مشارکت همه مردم،کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و اصناف به کار گرفته شود تا بتوانیم برای ایجاد ثبات در بازار و مهار تورم به یک نقطه روشنی برسیم.

رئیس جمهور ادامه داد: مساله مهم دیگر هم مساله کسری بودجه است که با همکاری و همفکری مجلس شورای اسلامی باید دنبال شود و انشاءالله اصلاح بودجه بتواند آرامشی درکشور برقرار کند.

رئیسی در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: هرگونه توسعه‌یافتگی درکشور در گرو انسجام قوا و انسجام همه نیروهای انقلاب اسلامی است و همه کسانی که دغدغه انقلاب و نظام را دارند با هر گویش و هر نگاه سیاسی امروز باید خودشان را برای نقش آفرینی در حل مسائل کشور آماده کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک