درخواست عجیب زوج جوان از مهمانان عروسی خود؛ کادوی بیشتر، غذای بهتر!

کدخبر: ۴۳۶۶۴۹
زوجی به مهمانان جشن عروسی خود گفته اند که هر قدر کادوی گران تری برای آن ها بیاورند، پذیرایی بهتری از آن ها خواهد شد.
درخواست عجیب زوج جوان از مهمانان عروسی خود؛ کادوی بیشتر، غذای بهتر!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، از قرار معلوم زوجی به مهمانان جشن عروسی خود گفته اند که هر قدر کادوی گران تری برای آن ها بیاورند، پذیرایی بهتری از آن ها خواهد شد.

یک زوج ناشناس از قرار معلوم به همراه کارت دعوت عروسی خود فهرستی از هدایا و گزینه های غذایی مربوط به هر یک را برای مهمانان خود ارسال کرده اند. تصویری از این دعوتنامه در وبسایت Reddit منتشر شده است.

تصویر منتشر شده نشان می دهد مهمانانی که ارزش کادوی آن ها به ۲۵۰ دلار می رسید در دسته بندی «هدایای محبت آمیز» قرار می گرفتند و به این ترتیب غذاهایی مثل مرغ بریان و شمشیر ماهی به آن ها تعلق می گرفت.

دسته بندی «هدایای نقره ای» مربوط به کادوهایی بود که بین ۲۵۱ تا ۵۰۰ دلار قیمت داشتند و غذاهایی همچون استیک برش خورده و ماهی سالمون آب پز را دربرمی گرفت.

کادوهای دسته بندی «هدایای طلایی» هم بین ۵۰۱ تا هزار دلار ارزش داشتند و غذاهایی مانند فیله مینیون و دم خرچنگ به آن ها تعلق می گرفت.

دسته بندی چهارم که «هدایای پلاتینوم» نام داشت کادوهای ۱،۰۰۱ تا ۲،۵۰۰ دلاری را دربرمی گرفت که برای آن ها خرچنگ های ۹۰۰ گرمی و یک گیفت به شکل جام شامپاین در نظر گرفته شده بود.

در این دعوتنامه آمده بود که غذاهای گیاهی و حلال تنها در مرحله ی «هدایای پلاتینوم» در دسترس هستند.

برای برخی کاربران این سؤال پیش آمده که این دعوتنامه برای یک جشن عروسی بوده یا یک جور ضیافت مجلل.

این اما نخستین باری نیست که عروس خانم ها به خاطر محدودیت ها و قوانینی که برای جشن عروسی خود وضع کرده اند، خبرساز می شوند.

ماه گذشته، زن جوانی که به تازگی عروس شده بود، در ویدئویی در شبکه اجتماعی تیک تاک گفت برای کاهش هزینه های جشن عروسی خود ترجیح داده بود به جای گل های طبیعی از گل مصنوعی استفاده کند و به جای آن کیک های بزرگ و چند طبقه ی رایج در عروسی ها یک کیک کوچک سفارش دهد اما به خاطر این تصمیم مورد انتقاد قرار گرفت.

عروس دیگری هم پیش تر در شبکه اجتماعی تیک تاک با درخواست پرداخت ۵۰۰ دلار از ساقدوش های خود برای شرکت در دورهمی زنانه ی قبل از ازدواجش، خبرساز شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید