نماینده ولی فقیه در ارتش: تصمیم رهبری برای نخریدن واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس بهترین تصمیم بود

کدخبر: ۴۳۶۷۴۹
محمد حسنی گفت: حق مردم در قبال دولت و حق دولت در قبال مردم در کلام امیر المومنین (ع) بسیار کامل است ، کلام حضرت علی(ع) در خصوص حق دولت در قبال مردم این است که تصمیمات خیرخواهانه در راستای حفظ منافع ملت اتخاذ گردد که نمونه آن در نظام اسلامی ایران، سال گذشته تصمیم مقام معظم رهبری در خصوص نخریدن واکسن کرونا از امریکا و انگلیس بود که اکنون مشاهده می گردد بهترین تصمیم بوده است.
نماینده ولی فقیه در ارتش: تصمیم رهبری برای نخریدن واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس بهترین تصمیم بود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تصمیم مقام معظم رهبری در خصوص نخریدن واکسن کرونا بهترین تصمیم بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور « شهیدان رجایی و باهنر » در مصلی صاحب الزمان(عج) خاطرنشان کرد:  شما مردم ورامین، انقلابی، خوشنام، خوش سابقه و پیشتاز در انقلاب اسلامی هستید که بصیرت و با وفایی در این صفات برجسته تر است.

وی در خصوص چهلمین سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر دارای ویژگی های مشترکی مانند سال تولد، پیشه ورزاده، زندگی ساده، مراحل سخت تحصیلی، مبارزات چشمگیر با رژیم پهلوی، شهادت همزمان در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ بودند.

حجت الاسلام محمد حسنی منافقین کور دل را عامل جدایی این بزرگوران از ملت دانست و تصریح کرد: جبهه نفاق ، ملت ایران را از داشتن یک رئیس جمهور و نخست وزیر انقلابی، مکتبی و مردمی محروم کرد و این دو شهید عزیز در همه ابعاد الگو هستند و بخاطر همین است که همیشه مردم می خواهند دولتی در ایران مستقر شود که ویژگی های این دو شهید را دارا باشند  که در انقلاب اسلامی این  رخداد پس از شهیدان رجایی و باهنر فقط در زمان ریاست جمهوری اسلامی رهبری معظم انقلاب رخ داد.

تصمیم رهبری برای نخریدن واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس بهترین تصمیم بود

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: مردم ما به غیر از دولت مقام معظم رهبری در آرزوی تشکیل دولتی مانند شهید رجایی و باهنر مانده اند و خوشبختانه با استقرار دولت آقای رئیسی امیدواریم این آرزو محقق گردد.

وی افزود: این رئیس جمهور با بارقه های امیدی که ایجاد نموده است ، می تواند ادامه دهنده دولت هشت سال مقام معظم رهبری و بیست و هشت روزه شهیدان رجایی و باهنر باشد.

وی با ذکر اینکه حقوق در همه ابعاد دو جانبه است، تصریح کرد: ارتقای اقتدار ملی ، تامین معیشت مردم و حفظ تمامیت ارضی کشور و... هم به عهده دولت است هم به عهده مردم که اگر دولت وظایف خود را که یک اولویت است به درستی انجام دهد ما به درجات عالیه در دنیا خواهیم رسید.

محمد حسنی اظهار کرد: حق مردم در قبال دولت و حق دولت در قبال مردم در کلام امیر المومنین (ع) بسیار کامل است ، کلام حضرت علی(ع) در خصوص حق دولت در قبال مردم این است که تصمیمات خیرخواهانه در راستای حفظ منافع ملت اتخاذ گردد که نمونه آن در نظام اسلامی ایران، سال گذشته تصمیم مقام معظم رهبری در خصوص نخریدن واکسن کرونا از امریکا و انگلیس بود که اکنون مشاهده می گردد بهترین تصمیم بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید