اسیدپاشی اراذل و اوباش به ماموران پلیس

کدخبر: ۴۳۶۹۱۸
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری متهمی که در تعقیب و گریز اقدام به اسیدپاشی به سمت ماموران پلیس کرده بود خبر داد.
اسیدپاشی اراذل و اوباش به ماموران پلیس

به گزارش اقتصادنیوز  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ امیر هوشنگ امیری سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر درگیری مسلحانه در خیابان شهید مصطفی خمینی، ماموران واحد گشت کلانتری ۱۱۳ بازار به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری بازار با حضور در صحنه ۲ نفر را حین درگیری با سلاح سرد مشاهده کردند که یکی از طرفین درگیری از ناحیه انگشت دست چپ مصدوم شده و ضارب نیز به محض مشاهده واحد گشت متواری شد و تعقیب و گریز وی توسط ماموران آغاز شد.

سرهنگ امیری افزود: پس از تعقیب و گریز متهم، وی که راه فراری نداشت، اقدام به اسیدپاشی به سمت ماموران کرد و افسر تیم عملیات با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، از اسلحه خود استفاده و اقدام به تیراندازی کرد و در نهایت متهم از ناحیه پای چپ مصدوم و زمین‌گیر شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ بیان کرد: در بازرسی بدنی از متهم یک قبضه سلاح کمری زیگزائور به همراه ۱۳ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد و متهم به همراه فرد مضروب و ماموران گشت عملیات کلانتری بازار به دلیل اسیدپاشی که کرده بود به مرکز درمانی منتقل و تحت مداوای پزشکان قرار گرفتند و پرونده پس از تکمیل بررسی‌های انتظامی جهت رسیدگی به مرجع قضایی ارجاع خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید