جلسه رای اعتماد در مجلس یا خواستگاری؟

کدخبر: ۴۳۶۹۸۵
اقتصادنیوز :‌حمید سجادی در حالی قول اتمام پروژه‌های نیمه‌ساخت ورزشی را در جلسه رای اعتماد مجلس داد که ماندن روی این قول و عمل به آن در مدت چهار سال وزارت غیرممکن است.
جلسه رای اعتماد در مجلس یا خواستگاری؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین؛ جلسه رای اعتماد شبیه به جلسه های خواستگاری است؛ داماد (وزیر پیشنهادی) در مواجهه با سیلی از درخواست ها ممکن است هر قولی بدهد و البته هر حرفی را بپذیرد! حمید سجادی، گزینه رئیسی برای تصدی وزارت ورزش بر خلاف دیگر وزرای پیشنهادی با استقبال خوبی از سوی مجلس روبرو نشد. سجادی که سال ها پیش یک بار طعم " نه شنیدن" را از مجلس چشیده بود و نمی خواست این اتفاق تکرار شود تا توانست حرف های قشنگ زد، قول های دهان پرکن داد تا به اصطلاح دل مجلس را ببرد. از جمله این حرف ها وعده تکمیل پروژه های نیمه کاره ورزشی در سطح کشور بود که وعده ای بسیار عمل نشدنی به نظر می رسد.

قاعدتا سجادی بهتر از هر کسی می داند که حجم پروژه های نیمه تمام به اندازه ای است که اگر بودجه چهار سال وزارتخانه را یک جا به آن اختصاص بدهد، باز هم نمی تواند این کار را انجام دهد. البته اگر قرار باشد پروژه ها به شکل درست و اصولی و نه سرهم بندی شده به مرحله قیچی و روبان برسد!

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید