آتش سوزی در پاساژی واقع در خیابان جمهوری+ جزئیات

کدخبر: ۴۳۷۵۹۶
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اطفاء حریق ساختمانی در خیابان جمهوری تهران خبر داد.
آتش سوزی در پاساژی واقع در خیابان جمهوری+ جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، اظهار کرد: ساعت ۰۱:۴۶ بامداد امروز آتش سوزی در ساختمان کارگاه تولید واقع در خیابان جمهوری به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و با توجه به گستردگی دامنه آتش به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ظرف ۴ دقیقه ماموران آتش نشانی به محل رسیدند که در مشاهدات اولیه مشخص شد این مکان محلی برای انبار کیف و کفش است، اقلامی اعم از چسب و مواد اولیه تولید کیف و کفش و همچنین مقدار قابل توجهی از تینر قابل اشتعال در آن وجود دارد.

ملکی تصریح کرد: محل آتش سوزی در طبقه چهارم این ساختمان بود که دسترسی بسیار سختی نیز به آن وجود داشت که به مساحت ۳۰۰ متر مربع در حال حریق بود.

وی با بیان محبوس بودن دو نفر از اهالی ساختمان در قسمت پشت بام ساختمان، گفت: این افراد وضعیت بسیار نا ایمنی را داشتند که امکان رسیدن شعله‌های آتش به آن‌ها بسیار بالا بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: در ابتدای آغاز عملیات ۲ فرد محبوس شده از طریق نردبان به خارج از ساختمان هدایت شدند و در ادامه با حضور آتش نشان‌ها در کانون وقوع آتش سوزی، عملیات مهار حریق آغاز شد.

وی افزود: با انجام عملیات آتش در اختیار آتش نشان‌ها قرار گرفت و از سرایت حریق به ساختمان‌های اطراف محل حادثه و طبقات دیگر این ساختمان جلوگیری شد.

ملکی بیان کرد: ساعت ۰۴:۴۵ دقیقه بامداد این حریق اطفاء کامل شد و پس از ایمن سازی، محل حادثه تحویل نیروهای انتظامی و شهرداری داده شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید