هشدار پلیس؛هنگام خرید آنلاین از فیلترشکن استفاده نکنید!

کدخبر: ۴۳۷۷۸۷
اقتصادنیوز : معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان از شهروندان خواست تا هنگام خرید به صورت آنلاین هیچگاه از فیلتر شکن استفاده نکنند.
هشدار پلیس؛هنگام خرید آنلاین از فیلترشکن استفاده نکنید!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین ،سروان امیرسام کمایی  اظهار کرد: زمان نصب فیلترشکن بدافزارهایی نیز با آن نصب می‌شوند که ممکن است اطلاعات کاربران را کپی و برای مبدا خود بفرستند.

وی با تاکید بر عدم نصب فیلترشکن از منابع نامشخص توسط کاربران، افزود: مردم برای انجام خریدها و امور بانکی از اپلیکیشن‌های طراحی شده توسط بانک‌ها، استفاده کنند.

وی با بیان اینکه مردم از سایت اصلی فروشگاههایی که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند، خرید کنند، تصریح کرد: بایستی از خرید در پیج ها و کانال های نامعتبر هر چند تعداد فالوورهایشان بالا باشد، به طور جدی خودداری کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان یادآور شد: به هیچ وجه اطلاعات کارت بانکی خود را در صفحه های پرداخت جعلی وارد نکنید زیرا سبب سرقت اطلاعات بانکی شما و هک شدن حسابتان می شود.

سروان کمایی؛ با تاکید دوبار بر غیرفعال کردن فیلترشکن گوشی در هنگام وارد کردن اطلاعات کارت بانکی و خرید اینترنتی به منظور جلوگیری از سرقت اطلاعات هویتی و بانکی افراد، گفت: شهروندان دقت کنند آدرس فروشگاه مورد نظر با پسوند Https شروع شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید